Even voorstellen

Beste mede-liefhebbers,

Na de nodige covert bezoekjes de afgelopen periode heb ik vandaag een HF account aangemaakt. Het lezen/denken/praten over horloges is een te grote liefhebberij geworden om alleen mijn directe omgeving mee te belasten; tijd voor contact met gelijkgestemden! Geweldig om te zien wat een enthousiasme, kennis en waardering er hier leven als het gaat om mooie horloges en uurwerken!

Op dit moment heb ik twee horloges. Mijn eerste horloge was een Bruno Söhnle Corpus I en een Seiko SRP11K1 (New Turtle Blue Lagoon LE). Ik zie dat over dit horloge nog niet eerder is geschreven op het forum. Ik zal snel eens een korte impressie met wat foto’s uploaden voor de geïnteresseerden.

Vermoedelijk wordt deze ‘collectie’ de komende periode uitgebreid. Ik zoek namelijk nog een mooie daily beater – Seiko SARX035, mechanische Grand Seiko Tudor Heritage BB Steel (nog even wachten…), Doxa SubXXX, …? – en een horloge dat mee kan op vakantie (en onder water). Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!

Tot sprekens,

Chopin

13 likes

Welkom, je hier aanmelden is zeker een goede stap om je collectie te laten groeien!

Welkom, welkom! :+1:

Welkom🖒

Welkom.
Dit is een hele goede omgeving om je collectie te laten groeien.

Welkom!

Welkom, dit is een goede plaats om te leren wat je mooi vindt :slight_smile:

Welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom bij dit inspirerende forum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers vóór liefhebbers van al hetgeen de horloge-wereld te bieden heeft!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom Chopin!

Is een vette monster of marinemaster niet iets voor jou?

1 like

Welkom!

Welkom op HF!

Welkom op HF!

Welkom.

Welkom hier!!

Welkom :grinning:

Welkom hier (ik ben hier ook nog maar net)

Welkom en veel kijk en koopplezier alhier!!