Even voorstellen

Welkom, veel plezier op HF!

1 like

Welkom, welkom! :+1:

1 like

Je bent niet de enige jonge student hier (ik ben zelf 19). Welkom op het forrum! Grappig dat we allebij van dress watches houden! Ben benieuwd hoe je collectie zal uitgroeien.

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Welkom en veel plezier hier :smiley::+1:

1 like
1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Ook namens mij welkom en er staat volgens mij een alpinist te koop op het forum

groetjes Lenno

1 like

Welkom op HF! Jonge aanwas met smaak is altijd goed!
Als je een keer scherpe foto’s van het binnenwerk van je zakhorloges post zijn er altijd wel mensen die er wat over kunnen zeggen.

Nou, student dus 1/3 van de gemiddelde leeftijd op de spruitjesbeurs?

1 like

Kom erbij zou ik zeggen, welkom dus en veel plezier.

1 like

I give up, zou je me die opmerking eens uit willen leggen? Ik ben nu erg benieuwd geworden… :expressionless: :unamused:

1 like

http://www.horlogeforum.nl/search?q=spruitjes%20category%3A7

2 likes

Welkom en veel plezier!!!

1 like

Het antwoord was dichterbij dan verwacht :nerd:

2 likes

Welkom.

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom hier! Leuk, zakhorloges en een enicar, mooi begin vd verzameling (want dat gaat het wrs worden als je hier langer verblijft :innocent:)

1 like

Welkom! Toffe collectie, had ik niet verwacht (gezien je leeftijd) zelfs twee zakhorloges. Draag je die ook echt mee, of heb je ze thuis om af en toe te bewonderen?

1 like

Welkom hier, en wat een ontzettend mooie wijzerplaat in die Longines van je!

1 like

Ik heb ze nog nooit gedragen. Enerzijds omdat ik geen ketting erbij heb en niet vaak in pak loop, anderzijds omdat het twee erfstukken zijn en ik het liefst heb dat er niks mee gebeurt uiteraard. Ik heb , zoals op de foto van de Longines te zien is, twee blokjes hout laten maken om ze op te zetten en ik heb ze staan op de tafel waar ik aan studeer. Vind het erg leuk om ze te horen tikken tijdens het leren