Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben jan willem en ben hier een week geleden terecht gekomen omdat mijn glas van mijn Invicta 8926OB kapot was gevallen en ik er niet uit kwam wat te doen… Een nieuw glas, een nieuwe 8926 kopen, of een andere sub hommage of of of of of…
Ik heb ook nog een nep sub rolex, ooit in Maleisie gekocht, maar vind ik toch een beetje protserig en nep, hoewel het een prima imitatie is…(zie profiel-foto)

Maar ik ben maar meteen in 1 week verzamelaar geworden want ik kwam binnen 2 dagen zulke leuke klokken tegen die te koop waren op dit forum, waarvan ik het bestaan niet eens wist… Veel leuker dan een een nieuw horloge kopen…

Dus ik ben nu de gelukkige bezitter van een Citizen NY 0040 blue, en een Seiko MTD 1054, allebei overgenomen van forumleden, en meteen een 8tal banden overgenomen om lekker te knutselen, helemaal top! Wat een prachtige horloges allebei, helemaal blij mee!

Ik heb een nieuwe hobby vrees ik…

4 likes

Welkom Jan Willem maar doe je profielfoto ff snel veranderen.

1 like

2 horloges per week; da’s 104 in een jaar.
Welkom, en veel plezier hier.

2 likes

Je hebt helemaal gelijk :smile:

Van harte welkom op het forum, Jan Willem. Het horlogevirus heeft je duidelijk te pakken :stuck_out_tongue_closed_eyes: Het begin van een fraaie verzameling is inmiddels gemaakt en ik kan je verzekeren dat er ergens een stroomversnelling gaat ontstaan :wink:

Veel plezier!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom Jan binnen de gelederen van dit sympathieke Horlogeforum!!
Hét forum waarbij de liefde voor het originele uurwerk, in al zijn gedaantes,
met fierheid wordt uitgedragen!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Bij deze profielfoto verandert :smiley:

2 likes

Welkom Jan Willem en zeer herkenbaar dat virus… like a kid in a candystore :wink:

1 like

Welkom Jan Willem.

1 like

Welkom, Jan Willem! Veel plezier met je nieuwe hobby en op HF! Oh, en een paar foto’s (zo’n profielfotootje kunnen we niks mee) van je nieuwe aanwinsten worden op prijs gesteld! :smile:

1 like

Welkom! Werkt verslavend hoor, dit forum :blush:

1 like

Hallo Jan Willem,
Je hebt de smaak te pakken 2 per week x 52 op jaar basis, keep going.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier gewenst maar dat heb je nu al .

1 like

haha have no fear :smile:
welkom en veel lees-leerplezier hiero :slight_smile:

1 like

Welkom :clap:
En ja ! We houden van foto’s :wink:

Pieter.

1 like

Welkom.
Maar waar zijn de foto’s?

1 like

Ok ok, sorry dat het zo kang duurde (fotos even moeten lenen ban de vorige eigenaren)

4 likes

Attentie, attentie, ZEER VERSLAVEND!! :stuck_out_tongue_closed_eyes: Welkom JW!

PS, Inderdaad nep horloges zijn “not done” Er wordt een oogje toegeknepen bij anonieme imitaties (O.a. door Parnis) en Marina MIlitare, hoewel geband op WUS omdat het een gedeponeerd handelsmerk is van Panerai en de vele andere merken die mooie imitaties maken onder eigen naam. (Alpha, Steinhardt)