Even voorstellen

Beste allemaal,
Bij deze wil ik me even introduceren:

Ik ben Joep, 17 jaar oud en liefhebber van alles wat exclusief is. Als het om horloges gaat, ben ik meer een dromer dan een koper, maar wellicht komt daar door dit forum verandering in. Horlogemerken waarvan ik gecharmeerd ben, zijn Seiko en Parnis. Nog vragen?

2 likes

Welkom en veel plezier hier :slight_smile:

1 like

Welkom op dit forum!

Je bent er vroeg bij :smile:

Veel kijk en lees plezier!

1 like

Welkom! Ik was ook altijd meer een dromer dan een koper, maar je moet ooit ergens beginnen :wink:

1 like

Vergeten te vragen bezit je al een horloge?

1 like

Op moment niet, ben weer hevig zoekende :wink:

Wat zoek je voor iets?

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Ik neig naar een mooie Seiko, maar zit nog in de oriëntatiefase. Lastig; zoveel keus…

Welkom & veel leesplezier op het HF.

17 jaar en horloges … hoe kom je er op, grootvader / vader met een klokjesvirus ?

grt. Gerard

Jup, vooral een oom die nogal wat mooie klokjes heeft liggen.

Welkom, proef toch een beetje dat het opzetten van website’s je grootste
passie is en niet zo zeer horloge’s :confused:

Welkom Joep en veel plezier op dit forum.
Houdt je domeinnaam kort, gemakkelijk te onthouden en te schrijven, bijna fonetisch en het zou mooi zijn als uit de domeinnaam je core business duidelijk is.

Groet,
Arvid

1 like

Hahah, klopt wel een beetje, maar naast het werken aan websites vind ik het prachtig om op dit soort fora naar mooie horloges te kijken.

En dan heeft hij hier gelijk een afzetmarkt aangeboord. Slim :wink:

Welkom overigens. Al ben ik sceptisch, zie de afgelopen dagen ineens bijzonder veel nieuwe aanmeldingen, allemaal jong en allemaal zonder horloge (of fotos dus).

1 like

Haha grappig bij orientatiefase moet ik aan het merk Orient denken :slight_smile:

Ben zelf begonnen met een Orient maar heb die weer doorverkocht na 3 weken haha. Van mijn Seiko,s heb ik tot op heden nog steeds geen spijt, betaalbaar en precies!

Welke stijl vind je mooi, duiker, dressy vintage ?

Haha, zo zie ik het niet. Wil overigens geen horloges gaan verkopen, maar een ander soort format. Ik had wel een foto kunnen posten van mijn oozoo van 20 euro, maar dan was ik minder serieus genomen dan zonder foto’s denk ik :blush: . Zodra ik een nieuwe aangeschaft heb, zal ik foto’s plaatsen. Beloofd.

Een horloge is een horloge! Of het nu een Oozoo hebt of een Rolex, je draagt hem omdat je hem mooi vindt. Deze merken worden alleen vaak wat minder warm ontvangen omdat het niet gezien wordt als een “horlogemerk”. Maar wat geef jij er om wat een stel zure oude (voor jou haha) mannen van jouw horloge vindt! Lekker dragen en plezier van hebben!

Mijn begin op het forum was overigens ook met diesel’s e.d. Destijds ook fotos van geplaatst.

Fotos zijn niet verplicht hoor, vinden we alleen leuk :wink:

Edit: wat is je format idee?

1 like

Dat was mij ook al opgevallen de afgelopen weken…

1 like