Even voorstellen

Welkom!
Allemaal mooie horloges die je noemt. Zou degene kiezen die je het beste gevoel geeft als je hem omdoet. Gaan passen dus!

Heb je al wel andere horloges?

1 like

Welkom! Er staat een mooie PO te koop hier op het forum. Ik denk dat je met beide modellen een zeer mooi horloge aanschaft, succes met de keuze!

1 like

Welkom :clap:
Beide mooie keuze, maar inderdaad , zou ik ook eerst even gaan passen en voelen…
Dan voel je vanzelf de klik… of niet :wink:

Mijn persoonlijke voorkeur… de SeaMaster PO…!

Veel plezier hier
Pieter.

1 like

Welkom! Staat en PO te koop… 42mm. Heb zelf de XL en kan beamen dat het echt een topklok is

1 like

Beste Denny,

Welkom op dit forum en veel plezier hier!
Met een Omega zit je nooit fout. Vind ze wel heeeeeel erg duur geworden.
De Omega die ik wil hebben in de Speedmaster Grey Side of the Moon.
Vorige week nog omgehad om even te kijken. Erg mooi en erg duur.

Maar ook de Seamaster Planet Ocean 600M Liquidmetal vind ik echt een topper. Ik heb een lichte voorkeur voor chronografen. :smile:

(Maar deze vind ik op staal dan weer mooier)

Foto’s van het net geleend. Helaas heb ik ze beiden niet. :weary:

Groet en succes met de keuze,
Arvid

1 like

Welkom! :+1:

1 like

Welkom!
Ik zou voor de Speedmaster gaan. Vind ik de mooiste van de twee.

1 like

Dadelijk voor the real stuff gaan???
Wat gaat je 2de of 3de horloge worden? Een Patek?

1 like

Ik zou ook voor de PO gaan , ik heb zelf ook de PO en echt een onwijs mooie klok , blijf er naar kijken…mijn volgende zou wel een Speedmaster kunnen worden maar zoals hiervoor al gezegd word , is het de eerste dan zou ik voor de PO kiezen.

1 like

Welkom Denny en succes met kiezen.

grtz, Gerard

1 like

Mijn beste,

Fantastisch hoor,
weer een enthousiast horloge-passionist er bij!!
Van harte welkom dan ook bij dit sympathieke HorlogeForum.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Ik neem toch aan dat het niet je klus buts gooi en smijt horloge wordt toch?..lees de enige daily beater…

1 like

Welkom Denny, veel plezier op het forum. Een tip, schaf een wat goedkoper horloge aan, en steek de rest in je huis. Wat minder hypotheek pakken!!
Als alles goed gaat heb je dan over een tijd wel weer budget voor een mooi horloge!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Iedereen bedankt voor het ontvangst, ik beschik al enkele jaren over een tw steel 11 daarnaast heb ik een vintage omega seamaster welke nodig gerestaureerd dient te worden aangezien de wijzerplaat door onzorgvuldigheden beschadigd is.
Afgelopen zomer heb ik het horloge omgehad in Antwerpen, binnenkort nogmaals een middag “shoppen” plannen en hopelijk snel de knoop doorhakken

Ik heb zelf gisteren de Seamaster 300M aangeschaft maar de Planet Ocean is ook een heel mooi horloge

1 like

Welkom!

Welkom,

speedmaster is top.

1 like

Afhankelijk v wat je hebt en voor welke gelegenheden je nieuwe aanwinst zou dragen, zou ik m’n keuze maken. De automaat vd po is erg praktisch, de speedy met z’n chrono een klassieker.
Maar beide hele mooie klokken.

1 like

Zo te horen, gaat het je aardig voor de wind! 23 jaar: koophuis, Omega… Niettemin, welkom hier! :wink:

Oh ja, ik zou gaan voor de oranje PO, dat is mijn grootste grail…

1 like