Even voorstellen

Goedemiddag forumleden,

Sinds een maand ben ik lid van het forum, dus tijd om me even voor te stellen! Ik ben Remy, 29 jaar oud en woonachtig in Alkmaar. Ik heb vorig jaar augustus mijn eerste mechanische horloge aangeschaft, een Tissot Visodate sindsdien steeds meer geïnteresseerd geraakt in de wondere wereld van horloges! Na lang wikken en wegen, zoeken, vergelijken uiteindelijk besloten om te gaan voor een Omega Seamaster Aqua Terra 38,5 mm met blauwe dial. Sinds afgelopen weekend ben ik in het bezit van dit prachtige horloge, wat ik over heb kunnen nemen van een forumlid. Ik hoop in de toekomst te kunnen uitbouwen naar een mooie diverse collectie. Wat plaatjes van mijn horloges tot dusver:

Groet,

Remy

14 likes

Welkom op het forum.
De omega is een goed begin van een mooie collectie😉

1 like

Welkom Remy, mooi begin van een uitgebreide collectie heb je daar!

1 like

Van harte welkom. Een Tissot en een Omega als begin van je collectie: niet gek :-). Heel veel plezier met onze (beetje krank)zinnige hobby :slight_smile:

1 like

Al lekker bezig. Welkom :+1:

1 like

Je kunt met heel wat minder beginnen! Succes met het in toom houden van je virusbesmetting en veel plezier hier op het Forum!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom en wat een klatser is die AT!!!

1 like

Welkom hier, dat zijn 2 hele mooie klokjes hoor! :thumbsup:

1 like

Welkom.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom bij dit mondiale HorlogeForum op menselijke maat!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom!
een mooi begin, benieuwd of je ook de flipper koorts krijgt :wink:
Enjoy!

1 like

Van harte welkom op dit interessante forum en je start je collectie niet met de minste modellen!

1 like

Welkom, mooie luxe start zo’n AT!

1 like

Hoe bevalt die tissoT? Past die op een gekleedde outfit, kostuum? Vond dit altijd al een fraai horloge, fris, jong maar toch klassiek.

1 like

De Tissot bevalt mij uitstekend, zowel om casual te dragen en gekleed (meerdere malen bij een pak gedragen). Wat ik persoonlijk ook een mooi detail vind is: dat de dag/datumaanduiding precies in de laatste minuut/halve minuut overspringt.

1 like

Ik vond het nogal een vrij dik horloge voor een dresser maar ik ben dan nog maar 22 jaar oud dus ik kan zelfs een diver als dresser dragen. Maar als je een suggestie voor een dunne Zwitserse dresser mechanisch of automaat rond de prijs van deze tissot, hoor ik het graag :wink:

Welkom! :slight_smile:

1 like

Welkom op HF Remy, 2 fraaie horloges maar ook de Volvo is een goede keuze. :slight_smile:

1 like

Welkom, prachtige horloges!

1 like