Even voorstellen

Allebei mooie horloges. Welkom.

1 like

Misschien kun je eens kijken naar een Hamilton Jazzmaster viewmatic, vind ik persoonlijk ook een erg mooie dresser alleen de kastdikte zal gelijk zijn aan de Tissot. Maar je kan hem wellicht eens gaan bekijken/passen, dan heb je er een goed beeld bij.

Welkom!

Dit belooft een mooie collectie gaan te worden :thumbsup:
De omega is om van te smullen , erg mooi

1 like

Dank je wel, ja ben er ook gigantisch blij mee.

Welcome. Prachtige Omegatje! :wink:

1 like

Welkom!
Lekker bezig!:+1:

1 like

Mooie start, leuk verhaal dus; WELKOM!

1 like

Welkom Remy! Een hele mooi start.

De Tissot heb ik in het zwart, maar wordt hoe langer hoe mooier. Een cognackleurige croc band erbijā€¦

@Drangasta De Visodate is een prima dresser. Ik draag hem voornamelijk onder een pak. Wel de cognacband (Hirsch), cognac riem en cognac Van Lier schoenen. Helemaal af. :slight_smile:

1 like

Welkom op het forum, goed begin met vooral de AT maar zeker ook de Tissot.

1 like

Welkom! Vliegende start heb je daar!

Volgens een eerder topic heb je nu een Nomos nodig :slight_smile:ļø;

http://www.horlogeforum.nl/t/smaak-in-horloge-en-autos/40188?source_topic_id=72540
1 like

Dank je wel, de Tissot Visodate is inderdaad een prachtklok! Heb destijds lang lopen twijfel over de witte of zwarte plaat, zwart is ook heel stijlvol vind ik.

Dank je! Haha leuk topic.

Hij blijft mooi! Veel horloge voor dat geld. Veel mensen verkijken zich op de wijzerplaat, het is eigenlijk antraciet.

Maar toch, op bruinā€¦ Heel chique.

2 likes

Prachtig! Die van mij kan ik morgen weer ophalen bij de juwelier is naar Tissot geweest i.v.m. problemen met de gangreserve, hij stond vaak na ca. 18 uur al stil. Dus ben benieuwdā€¦

Welkom, mooie horloges heb je al vergaard :smile:

1 like

Hoi, welkom!

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom!!

De Omega is ook heel mooi in deze maat.

1 like

Welkom op HF.

1 like

Welkom, er zijn er met minder fraaie exemplaren begonnenā€¦

1 like