Even voorstellen

Beste Leden,

Ik snuffel al enige tijd rond op het forum zonder mezelf eigenlijk even voor te stellen. Dus om een reagluurder imago te voorkomen, bij deze. Mijn naam is Bart, 32 jaar, ben woonachtig aan de kust in Zuid Holland en van kinds af aan geboeid door de tijd, maar met mate. Meer dan 3 of 4 horloges heb ik eigenlijk nooit gehad. Begin dit jaar besloot ik alles van de hand te doen (behalve 2 erfstukken, een vintage Omega Seamaster 1949 en een IWC ingenieur.) en inmiddels ben ik via dit forum een Karlskrona Baltic Shield en een Artego 300M rijker.

Ik hoop hier in de toekomst veel te leren over dit machtig mooie sieraad en wellicht de collectie nog een tikkeltje uit te breiden.

Bedankt voor het lezen en tot ziens op het forum.

10 likes

Hoi Bart, welkom hier!
Als je al een tijdje mee leest, dan weet je dat we gek zijn op een plaatje bij het praatje he :wink:

1 like

welkom en veel plezier hier :grinning:

1 like

Een zoethoudertje dan. Dit dragen we vandaag

6 likes

Mijn beste,

Bart, van harte welkom in die tijdloze wereld van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

1 like

Welkom op HF!

1 like

Hééé Bart, wij kennen elkaar al (Artego…), maar toch hartelijk welkom hier op het forum! :+1:

Dick

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier toegewenst :thumbsup:

1 like

Welkom! Mooi horloge en veel plezier!

1 like

Welkom en mooie erfstukken!

1 like

Welkom en veel plezier op het forum. Vind de Baltic Shield wel apart, nog nooit van gehoord :blush:

Welkom!

NIeuwsgierig!

Is een project geweest vanuit Bradystraps meen ik… Verkregen via het forum. erg blij mee.

Kende het getoonde horloge niet maar ziet er goed uit zeg! Mooi en van harte welkom op het forum.

Welkom :grinning:

Welkom en een mooie tijd!

Welkom!!

Nou al lekker bezig, van harte welkom :+1: