Even voorstellen

Hallo Mafkees, welke klok bedoel je?
Of mis ik ergens iets?

Als je op het pijltje met jouw profielfoto ernaast klikt dan kom je uit bij de reactie waar ik gericht op gereageerd heb.
Ik bedoelde de Steinhart OVM1 in ieder geval :slight_smile:

1 like

Ah okay, weer wat geleerd, dank je wel! :+1:

Dit is de limited maxi uitvoering voor Gnomon. Ik vind het een fantastische klok door het Milsub design icm het bolle (plexi)glas.
Steinhart’s lopen bovendien doorgaans (in mijn ervaring) prima door gebruik van ETA’s, het klokje “oozes quality all over” en het draagt erg prettig, zeker op een leren band.

Voor mij persoonlijk echter, ben ik aan het terugkomen van 42 mm diameters en voel ik me prettiger bij 40 mm. Om die reden zou ik mijn volgende keuze voor deze hommage laten vallen op een Squale 20 ATMOS MILITAIRE - 1545 - MK2 maar ieder het zijne uiteraard en ivm mijn blijdschap over mijn huidige daily wearer stop ik even met verzamelen.

Bij interesse om het klokje eens te voelen en beoordelen, kun je me rustig een PM sturen, geen probleem.

1 like

Welkom! leuke collectie heb je

1 like

Hartelijk welkom! Mooie collectie horloges. Ik zou er zo een stuk of wat kunnen uitkiezen.

1 like

Hoi Oscar2,
Dank je wel en dank je wel.:+1:

Het is niet mijn intentie om op deze manier een deal op te zetten maar ik zou zeggen, “make me an offer I can’t refuse” :blush:

Veel plezier met de hobby gewenst!

Van harte welkom alsnog op het meest prikkelende forum van Nederland! :relaxed:

Mooie binnenkomer die collectie van jou ! :+1:

1 like

Welkom en mooie collectie!

1 like

Mooie collectie heb je , en welkom op HF .

1 like

Welkom en een mooi collectie.
Rolex brengt veel rust en haast niemand merkt het op

1 like

Van harte welkom! Prettige collectie laat je zien.:white_check_mark:

1 like

Welkom!! En al een leuke collectie!!

1 like

Van Harte Welkom en een hele mooie collectie, de ‘behoefte’ aan rust kan ik me indenken.:wink:
Mooie sub, ook gehad, alleen imho ben ik niet kapot van de combinatie met de band maar dat zal je, volkomen terecht, een rotzorg zijn :grinning:

Veel plezier hier !

1 like

Dank aan iedereen voor de warme welkom’s!

Moet zeggen dat ik dit tot zover een relaxed forum vind met veel interessante draadjes. :+1:

Ben ook een tijdje op een hifi forum actief geweest en dat ging er met regelmaat heel wat scherper aan toe
 :face_with_head_bandage:

Och, een van de voordelen van “aging” is voor mij dat ik beter m’n eigen mening volg dan vroeger en me minder laat beïnvloeden dan in vervlogen jaren :blush:

Ten aanzien van het bandje, ik vind het juist geweldig, bandje van niets, dient uitsluitend om het klokje te vervoeren (zonder af te leiden) maar gelukkig ieder zijn smaak en mening, dat maakt het juist interessant toch
 :+1:

Overigens sorry voor de late reactie, als beginner mijn eigen “even voorstellen” niet op volgen ingesteld laten staan blijkbaar. :disappointed:

1 like