Exclusieve horloge zaak beginnen

Help me eens even, waar kom jij vandaan?

2 likes

:joy:

Heerlijk.

Dan moet ik toch meteen weer aan @riesbiem denken met zijn briljante post.

10 likes

@anon50762135EV ik moet je wel bedanken, het was nooit in mij opgekomen dat bordeelsluipers ook bordeelschuivers genoemd worden, of in ieder geval werden. Heb ik nog nóóit gehoord. :stuck_out_tongue:

1 like

Hartje Limburg :joy: brand maar los, ben wel wat gewend

2 likes

Haha, mooi ook: ‘meestal in het meervoud’. No shit. Wat dacht je dan. Hinkelend een bordeel in? :joy:.

Waarmee we weer on topic zijn, want Amsterdam. @AmsterdamVintageWatches kom er maar in.

4 likes

Ha, what a coincidence! :joy:

2 likes

Op één been? Nee man, altijd op drie benen het bordeel in. :drum::dvd:

1 like

Mocht het ooit voorkomen dat ik om wat voor reden dan ook langs zou komen in Enschede neem ik je een mooie Limburgse vlaai mee.

2 likes

Niveautje hoor.
Het kan gewoon wel iets beter.

@Jurtz saying

2 likes

Da’s een oud woordenboek. :sunglasses:

1 like

Jij spotte het ontbreken van de tussen-N in bordedoek? Vanavond bordje bordeauxse pap toe? :joy:

1 like

52 reacties maar ik denk dat die diedie geen zin meer heeft. :laughing: verrassend hoor :clown_face:

1 like

Nou @diedie, ik kom er beetje laat in en de beste adviezen zijn je al gegeven.

Maar om een beetje handig te worden in inkopen en verkopen zou ik even 2 seizoenen boer zoekt vrouw terugkijken en dan eerst is een handeltje in veevoer proberen. Het mag ook exclusief veevoer zijn.

Je merkt misschien wel dat we jouw vraag een beetje niet serieus nemen.

Maar dat zijn slechts mijn 2 centjes en trek je er niks van aan :wink:

Misschien heeft @anon50762135 nog wat tips, ook een rasverkopert en hij moet ook inkopen natuurlijk.

@anon50762135 die koopt voor de prijs van een Hamilton een Rolex. Ik zou zeggen stuur hem een pb en leer van de meester!

1 like

Het is niet een handige vraag, maar hier afschieten, schieten we ook niets mee op toch?

Gewoon doen, starten! En steeds leren van fouten! Eerst met wat goedkopere klokjes gevoel krijgen bij de handel, meer ruimte voor de eerste fouten en dan steeds groter/ duurder! Succes!

5 likes

Een vaste horlogemaker zou ook handig zijn.

DĂ© manier om zo een “small fortune” te maken is om met een “big fortune” te beginnen

Desondanks natuurlijk veel succes gewenst!

Eens maar dat gevoel kun je ook krijgen met het verkopen van aardbeien vanuit een kraam. Daar zijn de horloges nog niet zo van belang. Maar ik heb de indruk dat het aan de kennis van de te verkopen producten schort. En das wel van serieus belang.

Ik ben ook nogal van het “gewoon doen” en gaandeweg verbeteren maar je moet wel wat weten van de merken. Je wilt geen nep kopen en verkopen dus moet je echt goed op de hoogte zijn lijkt mij.

Maar ik gun het de TS van harte en veel succes, laat je niet zomaar afschrikken en blijf je verdiepen in de materie.

1 like

Welke website is dit?!

4 likes

Hahaha je weet dat ik niet zo internetsnugger ben. Ik haal mijn informatie sneller uit een boek.

4 likes