Exclusieve horloges, betaalbaar. Géén Rolex s.v.p.

Voor jou ja…:weary::wink:

1 like

Ik ben er zo blij mee dat ik de haaienleren band besteld heb… Dat is,… Wel het duurste bandje dat ik ooit kocht. Een paar weken levertijd.

Maar dan nog! Ook op Chrono24 vind ik ze heel schappelijk aangeboden voor wat je krijgt!

2 likes

Bekend met “Kraai en Neven”? Maken best mooie horloges imo…

https://www.cuervoysobrinos.com/easystore/index.asp?categoriacod=999

1 like

Edit: zo zie je ze nooit en 12min geleden verschijnt er 1 in het blauwe gedeelte. Weliswaar een vintage maar toch…

Zéér verfijnd hoor! :grin:

3 likes

Vraag ik me ook af

Altijd spijt gehad deze niet te hebben opgepikt

1 like

7 likes

Ik denk dat je dit echt verkeerd ziet. Niets is te vergelijken met een echte FOSH.
Het feit dat een kenner als @cdg dat onderkent zegt denk ik wel voldoende. En zo’n @jurk heeft hem natuurlijk niet voor niets gekocht. De is ook niet gek, die bezit nota bene een Ketelaars, over exclusiviteit gesproken.
Ik had hem kunnen houden als belegging, maar ik vind dat zo’n horloge gedragen moet worden.

7 likes

Hear hear!

2 likes

Volgens mij is dit geen niche maar een niet. :wink:

Deze past echt! Exclusief en niet te duur!

1 like

Erg netjes.

1 like

Dit exemplaar heeft ook het Karakter van Apartheid.
Wordt altijd gewaardeerd als het over Exclusivitiet gaat.
.


.

16

5 likes

Door wie?

1 like

Ik vermoed dat Rene1 een schrijf foutje heeft gemaakt…
Overigens kan ik mij voorstellen dat een exclusief horloge gewaardeerd wordt door zowel de drager ervan als ook de omgeving die het horloge in ogenschouw neemt.

image

1 like

Ja, das toch afgeschaft? Apart hoor.

2 likes

Apart is het zeker, maar de gedaanten van Rene1 zijn minder makkelijk te segregeren dan ‘blankes’ en ‘nie-blankes’.

1 like