Exer

Bandje overgenomen van Exer, prettig contact, niks mis mee.
Dank @Exer

1 like

Een mooie lederen NATO overgenomen van @Exer Dylan, top service, aanrader!!

1 like

Drie mooie 20mm leren bandjes overgenomen van @Exer … Aanrader om zaken mee te doen :ok_hand::grinning:

1 like

@Exer en ik hebben rondom de jaarwisseling in een periode van weken een slow deal gedaan :D. Was helemaal prima en beiden drukdrukdruk dus uiteindelijk vandaag kwamen beider pakketten (trade-up) over en weer aan. Helemaal blij mee! Thanks!

helemaal vergeten, @Exer is een prima persoon om wat te kopen, bandjes gekocht en ik ben er erg blij mee :slight_smile:

1 like

Onlangs een horloge verkocht aan @Exer… prima communicatie, zeer snelle betaling! Zou iedereen aanraden zaken te doen!

1 like

Tijd geleden Orient star overgenomen van @exer. Vlot en communicatief. Goede uitleg

1 like

Horloge verkocht aan @Exer, snelle deal, communicatie en betaling. Aanrader!

1 like

Seiko verkocht aan @Exer Prettige communicatie, vlotte afhandeling en het vertrouwen wat handelen via HF zo fijn maakt. Aanrader dus.

1 like

Horlogeband gekocht van @Exer. Super duidelijke communicatie en verzending na betaling. Niets dan lof over de handelswijze. Kan iedereen aanraden zaken te doen met Dylan.

1 like

Laatst een Seiko Jubilee overgenomen, prettige communicatie (snel) en meedenkend!!

1 like

Seiko Z20 van Exer overgenomen. De deal was snel beklonken, ook snel verstuurd.
Zeer tevreden.
Laurens

Seiko overgenomen van @Exer.
Mooie snelle deal en houd je erg goed op de hoogte betreft het verzenden. En het was prima verpakt.
Aanraader dus!.

1 like

@excer aan een breitling gesp kunnen helpen.
Aangename snelle communicatie met exer gehad en een snelle betaling ontvangen.
Exer is een betrouwbaar forumlid waar je prima zaken mee kunt doen!

1 like

Ik heb dan eindelijk een Alpinist, dankzij een soepele deal met @Exer.
Vriendelijk, snelle communicatie, perfect verpakt, kortom, het is prima zaken doen met Dylan.

1 like

Vandaag een Seiko SPB071 overgenomen van @Exer en daarbij mijn Seiko SKX007 ingeruild.

Vriendelijke en snelle communicatie, een nette prijs en een zeer snelle afhandeling.

Kortom, zeker een aanrader!

Vandaag een Phoibos Wavemaster binnengekregen van @Exer
Communicatie verliep vlot, verzending ook.
Erg blij met het handelen en het horloge van Exer.

Rubberen Sinn band verkocht aan @Exer Zeer snelle overeenkomst, en gewoon vriendelijk contact. Aanrader, veel plezier ermee

1 like

Zoals ook hier te lezen een Victorinox verkocht aan @Exer: Double_E

Hij is zeer fijn en eerlijk in de communicatie, ondanks dat we elkaar niet eerder fysiek gesproken of gezien hadden. Ik zou bij een evt volgende verkoop (wederom😉) blind en vol vertrouwen het pakketje opsturen.

1 like

Wat onderdelen verkocht aan @Exer snelle betaling en feedback na ontvangst. Aanrader dus!