Explosief gebruikt bij poging tot inbraak AmsterdamVintageWatches

Pffff wat een ellende man.
Sterkte @AmsterdamVintageWatches

Verschrikkelijk :sob:

Man man man. Banken zijn niet meer te overvallen en nu zijn ondernemers en particulieren het doelwit. Ik ga ook nooit met mijn dure exemplaren het centrum in. Sterker nog ik kom er amper wat eigenlijk verschrikkelijk is als geboren Amsterdammer.
Veel sterkte en hopelijk kan de zaak weer snel open.

1 like

@AmsterdamVintageWatches succes met het herstellen van de schade en laat je niet kisten!

Zolang RSA ongeluk brengt op het thuisfront zit je goed. Als ze je daar maar niet jacken. Veilige reis!

Zoals hierboven al gemeld al een geluk was niemand van jullie aanwezig in de zaak op het moment van de feiten. Zielig hoe ze met zo’n actie iemands levenswerk kunnen beschadigen.:unamused:

Kop op @AmsterdamVintageWatches maar dat zal geen probleem zijn met zo’n passie😇 ! Even door die rotte periode komen en daarna weer lekker knallen zoals we van je/jullie gewend zijn👌

Sterkte gewenst! Hoop dat ze deze daders snel kunnen oppakken.

Superkut dit, sterkte!

Maar het ís ‘het’ Singel :wink:

1 like

Komen er kinderen op de deur kloppen voor SintMaarten, BAM!!! Blauwe verf ipv snoep​:rofl::crazy_face:

2 likes

Wat een gedoe, succes met het herstel :+1:

Wikipedia: “De (Amsterdams: het) Singel is een Amsterdamse gracht, die loopt vanaf het IJ tot het Muntplein, waar hij uitmondt in de Binnen Amstel.”

2 likes

Je zou toch denken dat het dan iemand is die weet dat jij dan zeker niet in de buurt bent.
En daarbij gokt op minder kordaat optreden van het overige personeel cq melding meldkamer…

Succes en sterke te de afhandeling Jasper @AmsterdamVintageWatches

Ik ben Amsterdammer, dus dan klopt het :rofl:
Maar ff serieus, ik hoor hier inderdaad mensen ‘het’ zeggen. Vandaar. Ik wist niet dat het buiten de a10 ‘de’ werd :smile:

4 likes

hé bah, buiten de ring.

6 likes

Sterkte Jasper en team. Hopelijk worden de daders spoedig gepakt

Gelukkig stonden er paaltjes! Snorry. Kon het niet laten. Gelukkig valt schade mee.

1 like

:joy: Staat gewoon op Instagram…

Hoge bomen vangen veel wind helaas, als breed uitgemeten internet staat dat er horloges van 700k verkocht worden, zijn er helaas dus blijkbaar mensen met 3 hersencellen die menen dat ze dat recht op hebben. Overigens kan ik me niet voorstellen dat je, eenmaal binnen, gemakkelijk een greep in de vitrines doet… Zal toch allemaal nog wel extra opgeborgen worden.

Hopelijk is het een vlotte verzekeringskwestie (soort contradictio)

Damnn. Gelukkig geen buit gemaakt!

Jammer wat er gebeurd is. Ik wilde AvW vandaag een bezoekje brengen…:grimacing:

2 likes