F.Germeraad (tu)

Dhr. Germeraad adverteert op Marktplaats met nieuwe en gebruikte horloges. Het gaat hier om de wat exclusiever merken en/of gelimiteerde oplages. Na een kort telefonisch contact toog ik van Noord-Holland naar Drachten om de koop van een nieuw Raymond Weil-horloge hard te maken. Zo gezegd zo gedaan, was ik een poosje later de trotse bezitter van een ''Don Giovanni" - automat. Papieren, 2 jaar garantie en de originele verpakking erbij. Gewoon zoals het hoort.
Groot was dan ook mijn schrik, toen ik er na een dag achterkwam dat het horloge, ondanks de nieuwstaat niet goed bleek te werken.
Een telefoontje naar Drachten was genoeg.
Dhr. Germeraad heeft mij direct een identiek, nieuw horloge aangeboden en het defecte exemplaar zonder kritiek teruggenomen. Hij voelde zich zelfs zeer bezwaard over het feit dat hij dit horloge aan mij had verkocht.

Waar maak je dit tegenwoordig nog mee? Ieder ander zou hebben gezegd; ‘Je hebt 2 jaar garantie, dus breng maar naar de officiele dealer om hem na te laten kijken’ of iets van gelijke strekking.
Dhr. Germeraad wilde het perse zelf oplossen, om mij niet zonder horloge te laten zitten.

Fijne man, prima service!
Voor mij als liefhebber, genoeg reden om, wanneer ik weer een mooi horloge zie, wederom bij Dhr. Germeraad te kopen.

hoi reus,

dit is idd een hele nette actie … welkom op het forum btw :wink:

Heb er ook een raymond weill gekocht, idd zeer nette service en een echte liefhebber.

Bedankt voor het advies! groetjes, Mary

Vandaag een Certina DS Furious met boekjes, garantiekaart en aankoopbewijs gekocht van Frans.

Alles tiptop! (tu)

Prima, gisteren een Oris Meistertaucher opgehaald in Drachten.
Citizen duikhorloge op ingeruild, nette prijs gekregen voor de Citizen en tevens goede prijs betaald voor de Oris.
Alles wat in de advertentie op mp stond was correct en ben zeer tevreden.
Deze klok doe ik niet meer weg maar mocht ik naar iets op zoek zijn zal ik zeker weer contact met hem opnemen.

Meneer gaat akkoord met mijn bod,
ik vraag vervolgens om betaalgegevens en ik wacht nog steeds.
Thumbs down

Blijkt een communicatiefout te zijn,
Het wachten is begonnen

Afgelopen vrijdagavond heb ik samen met een goede vriend een Victorinox opgehaald bij Frans.
We werden vriendelijk ontvangen en hebben een half uurtje gesproken over onze gezamenlijk hobby alvorens wij weer 2 uur in de auto mochten stappen richting het zuiden des lands.

Horloge was exact zoals beschreven in de advertentie; compleet en in uitstekende staat.
Ik kan iedereen aanraden een horloge bij Frans aan te schaffen en verwacht dan ook in de toekomst zeker nog een keer richting Drachten te mogen rijden om nog een horloge op te halen!

Bedankt voor dit positieve bericht

Ook hier een positieve ervaring met deze verkoper.

Niet alleen een goede prijs voor het horloge, maar ook een leuke ontvangst en een prettige babbel erbij.

Kris

Vandaag mijn nieuwe MS van Dhr,F,Germeraad ontvangen.
Uitstekende communicatie per telefoon en e-mail.
Ook nog een mooi horloge tijdschrift erbij.
Dus alles zeer positief.(tu)

Groet Jan

Via Marktplaats van Frans Germeraad een prachtige Magrette gekocht.
Prima afhandeling, goed contact.
Niet allemaal kommer en kwel op MP! (tu)

Mooie ELKA Chrono van Frans gekocht.

Prettige communicatie en een mooi horloge voor een goede prijs.

Aanrader.

Groet Tecco

Mooie MS overgenomen van Frans.

Nette prijs, net en snel contact.
En snel verzonden/goed verpakt.

Aanrader! :+1:

Igor, mooi dat je tevreden bent, zegt het voort, voor ieder die blij wordt van een mooi horloge

Ook ik heb een nette MS van Frans Germeraard overgenomen. Eerlijke omschrijving, eerlijke prijs. Gezien de positieve reacties hier op t forum heb ik hem laten verzenden. Binnen een dag verzonden, goed verpakt en compleet :smile: Prima verkoper!

Deze week van Frans een Magrette gekocht, ondanks Koningsdag binnen 48 uur zeer goed verpakt in huis. topklok die compleet aan de beschrijving voldoet.

Deze week de Pellikaan van @Germeraad overgenomen.
Super snelle communicatie en verzending. Heel goed verpakt. Mooi horloge terug in de collectie. Kortom een blij man en een prima zaken doen met dhr Gemeraad.

Bedankt en groet, Bertjan

2 likes

Zojuist via Frans @Germeraad de Citizen Promaster thuisgestuurd gekregen. Snelle communicatie en levering, veilig verpakt en inhoud en staat voldoen geheel aan omschrijving. Fijn! Dankjewel Frans!

1 like