Ff brainstormen: aankoopadvies. 1 tot 6.5k

Dj erbij. Bij voorkeur vintage!
Zeker als je regelmatig netjes gekleed gaat. Helemaal
Prima. En Zo een lekker gevoel. :ok_hand:

:beers:

2 likes

Voldoende budget over voor de volgende “uitdaging” :wink:

2 likes

Sinn.

104 Ti Diapal; €3,5K. Geen dank.

4 likes

Spray houden en misschien een leuke vintage erbij ( als je daarvan houd natuurlijk)

Pak n mooie DJ. Nu zijn ze nog enigzins betaalbaar. Die Speedy koop je altijd weer voor een nette prijs terug. Een DJ is over een paar jaar ook minimaal 9k…



3 likes

Absoluut deze, en heb je na afloop nog wat geld over.

3 likes

Ruim onder 1K en naar mijn mening een pracht horloge '

10 likes

Je zegt het allemaal zelf al.

Check!

4 likes

Ik zou die Speedmaster in ieder geval houden.

Anders nog even een denkpauze van een paar weken inlassen? Zoals je al zegt; het geld hoeft (nu) niet op :wink:

Dat advies zou ik zelf ook vaker moeten volgen :stuck_out_tongue:

1 like

Mee eens…,heb hem zelf ook, en als je vlot bent vandaag NOG voor €656 via van Willigen in Den haag.

Loopt spatzuiver easy binnen COSC norm.

En silicon balance spring voor dat geld :point_up:

( En maar 40mm en 10,6mm dik cq hoog ! )

5 likes

Die blauwe is al 9k list toch?

Kende deze niet, maar zeker een heel mooi horloge! Een automaat van Tissot was mijn 1e mechanische horloge ooit!

2 likes

Nieuw bij de AD nu €8.100. Maar nog voor tussen de 6 - 7 k mooi gebruikt te krijgen. Dat zal niet lang meer duren. .

Als ik de kwaliteit van dit soort horloges (Tissot Gentleman, Certina DS-2) zie, vraag ik me haast af wat nog de meerwaarde is van een Omega Aqua Terra. Het uurwerk natuurlijk, en iets meer aandacht voor de kast. Maar de Swatch “budgetmerken” komen toch wel dicht in de buurt! En zeker een merk als Longines komt zo in de gevarenzone.

1 like

Jong gebruikt te vinden voor net boven de 4k. Ben je al bijna met je spaarpot :wink:

7 likes

En nog een keer…

Deze misschien :

3 likes

Welk model is dat?

Dat is een SBGX331.

Hier staan nog wat opties binnen het budget van @DontEatYellowSnow:

1 like

Gaaf! Thanks :slight_smile:

1 like

Dan kijk jij bij andere ad’s of hebben we het niet over hetzelfde model. Ding kost 9200 nu

1 like