Fijn gezelschap voor mijn PO

Op deze foto idd minder verschil.
Ik denk dat mijn ogen teveel door afgunst zijn beïnvloed.
:wink:

1 like

Gefeliciteerd, prachtig duo.

Wat ik me afvraag na het zien van de foto’s: waarom heeft de sluiting van de Rolex van die iele stukjes staal? Ik zou verwachten dat een horloge van zo’n kaliber gebruik maakt van dik staal zoals bij de Omega.

Die Rolex band is zeer lang gebruikt door Rolex en heeft zijn betrouwbaarheid wel bewezen.
De PO is het meest recente model, de Rolex niet.
Zie hieronder de recente uitvoering van Rolex.

[URL=http://s1206.photobucket.com/user/mspoon1/media/Mobile%20Uploads/20140125_142909.jpg.html][/URL]

Mooie set :+1:t2:

Leuk stel :wink: Geniet ervan

Joh! Dan heb ik dat mooi effe verkeerd gezien :blush:

Tja, ben toch veel meer de Omegaman! Alleen al die mooie sluiting van de armband… :kissing_heart: t.o.v. die goedkoop uitziende van de Rollie. :grimacing: Smaken mogen uiteraard verschillen. :wink:

Van deze twee vind ik persoonlijk de Omega PO mooier. Uurwerk van Rolex zal meer bewezen zijn, maar het uiterlijk van de Omega pakt me meer. Ik heb de Planet Ocean ±2 jaar gehad en heb nu een 116600… ben er ook nog niet uit welke van de twee ik nu liever heb. Nadeel van de Omega is dat hij vrij zwaar is, Rolex draagt wel wat comfortabeler. Maar Omega trekt me meer… minder “posch” en wat unieker. ben benieuwd als er in de toekomst eentje weg gaat, welke van de twee het wordt! :wink:

Daarom heb ik voor de 16610 gekozen…deze is minder “dik” dan de nieuwe reeks.
Maar dit kan bij mij zo weer wijzigen :sunglasses:

Zoals al eerder gezegd is dit wel t oudere model vd rolex Submarine. Als ik de nieuwe v rolex en de nieuwe v omega vergelijk, zou de fijn afstelling vd rollie nipt winnen. Want ik vind de dubbele drukknoppen wel iets veiliger dan de dubbele clip vd rolex. (Niet dat ik t onomstotelijk bewezen heb, maar t idee dat per ongeluk beide knoppen tegelijkertijd ingedrukt zijn, acht ik kleiner. Heb vaak gezien dat t kleine klepje v iemand al per ongeluk/onbedoeld open stond…)

Tja, maar je houdt dat miljoenvoudig gekopieerde uiterlijk van die Rolex hè? Vind ik de PO nog steeds moderner ogen.

Zit die band alleen op de sub?

Dat t wel zn roots aanhaalt vind ik nou juist wel zn charme hebben.

Ik vermoed dat ie ook op de seadweller en deepsea zit. De Milgaus heeft iets wat er n beetje op lijkt, maar met veel minder standen. Hoeveel weet ik niet meer.

Op de Ceramische duikers vanaf 2010…top band.
Mijne is van 2008 en oude model en heeft deze band helaas niet.

Foto van ex…
[URL=http://s1206.photobucket.com/user/mspoon1/media/Mobile%20Uploads/20140125_142927.jpg.html][/URL]

Ik vermoed dat ie ook op de seadweller en deepsea zit. De Milgaus heeft iets wat er n beetje op lijkt, maar met veel minder standen. Hoeveel weet ik niet meer.

Deepsea sluiting is anders.

1 like

dubbelpost

Aha, die til je op. Hm… Had ik destijds beter moeten opletten :blush:

:yum::yum:

3 likes