Absoluut mooiste Inge! Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd, mooi, echt mooi!
Inge, Inge, waar doet me dat ook al weer aan denken?
Thanks en ik denk dat ik jouw vraag wel kan beantwoorden
Inge? Inge de Pinge? (wie kent haar nog )
Prachtige aanwinst!
Ook leuk om hem eens een keer vanaf de zijkant te zien.
Ik dacht op de een of andere manier altijd dat die dingen een stuk platter waren. Maar ik vind hem zo met dit zijaanzicht eigenlijk nog mooier dan ik hem al vond.
Snelle like van Tijdig. Maar die kent haar ook heel goed.
Zéér mooi!!!
De laatste echte ingenieur die iwc gemaakt heeft. Zoals het hoort met een pellaton opwind systeem. Daarna alleen maar slappe aftreksels van dit mooie design.
Mooi! valt het gewicht een beetje mee? hoor dat ze nogal heavy zijn qua gewicht. i.i.g heavy qua uiterlijk
Je voelt inderdaad wat meer dat je een horloge om hebt maar ik vind het horloge prima draagbaar.
Tja dat zijn ze en top zwaar ook. Maar wat dan nog. Veel mooier dan dit wordt een IWC toolwatch niet
Prachtig!!
Draagt lekker, mooi plat ook.
Veel plezier ermee gewenst
Gefeliciteerd veel plezier met je NA
Ik moet zeggen ik ben erg gecharmeerd, mooi hoor!
Ja Jaap heeft altijd wel wat ‘lekkertjes’ klaarliggen. Je gaat er altijd wat opgewonden heen, hebt een gezellig uurtje, gaat weg met een goed voldaan gevoel, leuk aandenken en herinnering. Eenmaal buiten besef je dat ook portomonnaie weer leeg is…
Schitterend mooi!
Afgelopen zondag op de Rikketik heb ik deze ook om mijn pols mogen bewonderen. Wat een geweldig mooi horloge.
Helaas was de band te kort, zaten er geen papieren bij en was de intercity over de doos heen gereden. ️
Veel plezier van deze prachtige IWC!
Super. Ik hou van de grofheid van dit model.
Mooie aanwinst