Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

Ah ok. Ik vond t juist fijn dat alles bij elkaar zat, enfin.

Weer wat geleerd.

Inderdaad, dat had ik ook. En dacht ook makkelijk zonder cross posting, dat alles praktisch bij elkaar zit. Zodat ook nieuwe leden snappen waar het om gaat.

1 like

Prachtig initiatief weer! Deze keer zou ik ook graag eens meedoen. Altijd al zo’n ding eens om de pols willen hebben :+1:

1 like

Dat kan. Gewoon zelf je naam onder aan het lijstje zetten.

Is het mogelijk om dit topic samen/toe te voegen aan Fiffer 2018 ?

Misschien dat @jur dat wel kan doen. Denk dat het wel fijner is om voor beide fiffers separate topics te hebben anders gaan commentaren/reviews door elkaar heen lopen.

1 like

Aparte topics lijkt mij eerlijk gezegd ook handiger.

De FIF2018 gaat in ieder geval volgende week naar @Pat486. Hij trekt een bloemetjesoverhemd aan zodat ik hem eenvoudig herken in café :wink:

3 likes

Ik bedoel dit topic over de seagull samen te voegen met fiffer 2018. Niet die van de turtle.

Leuk zo een persoonlijke overdracht :blush:

1 like

Hoop dat dit mogelijk is.

Goedendag allemaal,

Wil langs deze weg even een dankwoord brengen aan @marnixmoed voor het mogelijk maken van het Flipper it Forward concept.
Volgde voorheen al de logeer turtle, daar ik er zelf één bezit, heb ik toen niet meegedaan met de lijst.

Sinds de Seagull in zicht kwam dacht ik dit is de kans om er zo één eens in real life te ervaren…

Dus mijzelf graag op de lijst gezet en toen kon het grote wachten beginnen, met dank aan de nummers één en twee op de lijst (@Spierbundel en @Jaroen) kwam de Seagull eerder op het pad via Rotterdam, alwaar ik hem onder het genot van een bakkie en een biertje :beer: kon overnemen van @Thijsie.

Horloge goed bekeken en gedragen, tot de conclusie gekomen dat hij voor MIJ te klein draagt imo…
Maar een ontzettend mooi horloge en een mooie vintage look.
Vind vooral de opgelegde indices schitterend, alle functies werken uitstekend en voelen zoals Thijs ook zegt zeer solide aan…
En het bolle plexi is ook geweldig

@marnixmoed Nogmaals ontzettend veel dank voor het mogelijk maken om dit horloge eens te ervaren :+1:

Blij dat ik mee mocht doen,en de Seagull is inmiddels uitgevlogen naar @Spierbundel, Tom veel plezier ermee…

Groeten,

Patrick…

5 likes

Ik ben ook erg benieuwd. Nogmaals top initiatief! :ok_hand:t2:


koekoek
wilfox
Logixa
NielsV
Berend
@Regenboog (Erik)

3 likes

Erik, als jij hem hebt kom ik wel even langs voor zo’n Leffe en om er een keertje aan te likken.

Gewoon…zodat ik eraan gelikt heb. Of we doen een terrasje!

3 likes

Iemand vroeg onlangs om een overzicht van wie een Fiffer op bezoek heeft gehad.

Ik dacht om bij te beginnen bij de nog jonge zeemeeuw te beginnen. Cijfers kunnen we misschien maar beter even achterwege laten, aangezien er wel eens wat schuift.

Als ik me niet vergis momenteel de status, waarbij sterretje staat voor degene waar ie nu zit.

Marnixmoed
Thijssie
Pat486
*Spierbundel
Jaroen
RBK
Pat486
Galf
Phoenix.bas
Firly
Thieuke
Eddio
S_Augustinus
koekoek
wilfox
Logixa
NielsV
Berend
Regenboog (Erik)

Ik verzoek leden die nieuw aan een Fiffer mee willen doen, aub in het vervolg hun gebruikersnaam op deze manier achteraan de complete lijst zetten. Bij voorbaat bedankt!

1 like

@anon10817008HF, kun je die dag wat Chupa Chups meenemen, zodat Zeemeeuw Fiffer niet helemaal afgelebberd bij de volgende arriveert :wink:

2 likes

I’m next! :sunglasses:

1 like

Klopt @marnixmoed, de Seagull is sinds vanochtend onderweg naar @Spierbundel :+1:

1 like

En ook nu heeft Fiffer z’n nut bewezen. Ik bedoel, soms is het ook goed om te weten waarom een horloge niet te kopen.

Ik snap wat je bedoelt kwa formaat. Maar je kon er na paar weekjes nog niet aan wennen? Ik bedoel, als ik telkens heen en weer swap vind ik em ook wat klein. Maar na een poosje vind ik het formaat wel weer okay. Stukje gewenning denk ik.

1 like

Klopt helemaal Marnix, vind het horloge echt geweldig, de looks, de kleur en het hele vintage sfeertje dat hij uitstraalt.
Maar"mijn" eerste ingeving toen ik het doosje opende, was, oei wat klein…
Draagt wel ontzettend comfortabel :+1:
Zou idd moeten wennen denk ik, ben het ook niet gewend met mijn huidige horloges, de kleinste die ik bezit is een Oriënt Ray II, en ook die komt nooit uit de doos, omdat hij op mijn pols zo klein “oogt”… :grimacing:

Maar doet niets af aan jou initiatief om eens een bepaald type horloge te ervaren, want op een foto of om de pols is toch een wereld van verschil…

Dus nogmaals hartelijk dank :+1:

3 likes

Handig, mag het horloge weer naar hetgezelfde adres?