het horloge is onderweg naar @Drebin. Persoonlijk vond ik het leuk om eens een handwinder te hebben (nooit gehad), maar het horloge zelf sprak me eerlijk gezegd niet aan. Ik had me ingeschreven toen ik nauwelijks automatische horloges had en het leek me destijds erg tof. Eer dat ik aan de beurt was, heb ik echter wel het een en het ander geprobeerd. Dit horloge straalt toch vrij weinig uit vind ik.
Desondanks super dat ik het heb mogen proberen en mijn dank hiervoor!
De Seagull ontvangen en bekeken. Hoewel het niet het horloge voor mij is vond ik het toch een steengoed horloge. Deze maatvoering voor een chrono is toch wel erg lekker. Gaat zeker nog eens een 39MM chrono bijkomen.
Maar door de komst van mijn nieuwe Seiko ga ik hem niet meer dragen. Hij gaat dus straks door naar @Mpaj
Dank @marnixmoed voor dit keigoede initiatief. Maar damn, wat is die doos zwaar geworden door al die toevoegingen! Eigenlijk wil ik nu voor de lolz gaan mekkeren over verzendkosten, maar ik ben geen skere tata
Net als Crisis mag je jezelf onderaan de lijst zetten. Wel graag de gehele lijst van begin tot eind mee te nemen. En de nummering aan te houden. Die was onlangs zo te zien weggevallen.
Zo lang t maar binnen het instap pakket limiet van TNT valt van… Was het 10 kilo?
Is het trouwens een idee dat wanneer een Fiffer pakket zwaarder dan het limiet dreigt te raken, dat behalve snoepgoed ook lectuur er uit mag? En bakstenen natuurlijk ook
Accesoires als bandjes en tools mogen er natuurlijk niet uit.