Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

Zelfs de Casio F-91 wordt nagemaakt :rofl:

https://www.burningimage.net/genuine-and-fake-casio-f91w/

1 like

Duidelijk; De wereld is af, de degradatie is ingezet.

1 like

Juist niet!
Namaken: Het gehele concept van evolutie is gebaseerd op namaken van een geslaagd ontwerp.

1 like

Dat is ook weer waar :slight_smile:
Stimuleert ook innovatie. In tegenstelling tot patenten en etc. Je moet gewoon zo snel innoveren dat een replica hooguit het oude model is.

Monkey see, monkey do :monkey:

Ik wil hem ook wel eens bekijken:

Marnixmoed

Thijssie

Pat486

Spierbundel

Jaroen

Phoenixm.bas

RBK

Galf

Thieuke

Eddio

S_Augustinus

koekoek

wil fox

Logixa

NielsV

Berend

Regenboog

Fate_Amenable_To_Change

Brinkmeister

Chlorophyl

Blauwbeer :point_right:

:point_right: Sjoerd_K

Enlil

Wannawatch

Firly

Stratos

W.E

TheWatchDude

Jarl

Spooler

Goku13

Mink

MechanicalFreak

JPM

Chillekasper

CDG

GiveMeYourDough

Sebastiaan95

JeanLuc

ILoveWatches

Mpaj

Bizzarrini

The_Don

Drebin

1 like

Ik ben eruit. Dan ben je nog sneller aan de beurt.

2 likes

Voor alle geïnteresseerden, en voor hen die het nog niet mee hadden gekregen: @Blauwbeer had 5 nato’s besteld voor dit horloge maar die hebben helaas erg lang op zich laten wachten. Hij kreeg ze pas binnen toen ik het horloge al had, dus heeft hij ze naar mij gestuurd. Ik heb vervolgens beloofd een banden 5 daagse te houden met iedere dag een andere nato en uiteraard een review om ze toch allemaal aan bod te laten komen

Dag 1: de kaneelkussentjes-nato
Een kwalitatief goede nato, goede lengte en past goed bij het horloge met zijn complementaire kleuren. Hij is tot nu toe mijn favoriet.

Als extra spel element laat ik jullie bepalen welke van de 4 overgebleven nato’s ik morgen er op zet.

  • Pelikaan blauw met Pelikaan creme
  • Britse vlag
  • De net-niet-geworden-Nederlandse vlag
  • “Doorbroken rood”

0 stemmers

Hoe dat bandje er dan echt uitziet, dat zien we morgen.

Prettige avond!

5 likes

Daarvoor moet ik de bandjes en het horloge naast elkaar zien. Voor het geval er anderen zijn die daar ook behoefte aan hebben:

[afbeelding verwijderd op verzoek van de rechthebbende]

verdorie Wout, het was juist mijn idee om mensen op gevoel te laten kiezen.

Pretbederver dat je bent

1 like

Yep een mooie combo dat, leuk!

2 likes

De kaneelkussentjes-nato (hoe verzint ie het :smirk:) lijkt mij ook de beste kleuren combi.

Ik vermoed morgen de net-niet-nederlandse-vlag, aangezien het morgen Prinsjesdag is.

1 like

koekoek did.

2 likes

inderdaad @marnixmoed, dat was er een van @koekoek

1 like

:man_facepalming:
@koekoek :bowing_man::bowing_man::bowing_man:

1 like

Nou jongens en meisjes, we hebben het weer een dag gered. Vandaag was het de net-niet-Nederlands-vlag nato die de seagull en mijn pols mocht sieren.

Aanschouw:

Zeer kek bandje hoor, vind hem iets minder mooi dan die van gisteren (iets omhoog scrollen) maar nog steeds een prima bandje.

Dan nu, welke mag het morgen worden?

  • Hemelsblauw met een witte streep
  • Matador rood
  • Net te veel streepjes

0 stemmers

6 likes

Vergeet ik zomaar die van gisteren;

Ik vind deze het minst goed passen tot nu toe

4 likes

Dit is tot nu toe inderdaad wel de mooiste!

2 likes

Ik vind hem wel fris en vrolijk staan.

1 like

Ooh boyy, ik heb even de tijd dus here we go.

dag 4: baby blauw met crème strepen
Op een roerige dag voor HF heb ik het 1 na laatste bandje op de fiffer gedragen. Een van mijn favorieten. De lichtblauwe kleur past niet persee heel goed bij het horloge, maar het is gewoon een mooi bandje. Ik heb hem vandaag met plezier gedragen ook al pastte hij totaal niet bij mijn outfit. Boeiuh ruurd.

Dan nu de foto:

Het gevoel van dit bandje is een beetje bitterzoet. Van de ene kant is het een leuke band op een leuk horloge, en van de andere kant betekent dit dat ik de fiffer alweer bijna ga doorsturen. Ik ga de volgende in het lijstje maar vast eens pb’en want volgensmij is die al even niet meer actief geweest.

Oh well, tot zover mijn verhaal, prettige avond nog gewenst en wellicht tot zo in het raadplaat topic.

Sjoerd

5 likes