Flipper it Forward: Nintendo Gameboy horloge

Hij mag GTA III spelen op de PS2 die is aangesloten op de CRT. Met een koptelefoon op, en met een controller waarvan de trekkers blijven hangen. Ik heb nog wel een goeie controller maar dat hoeft hij niet te weten.

Ik was letterlijk even buiten adem van het lachen, dat is niet fijn. :confused:

1 like

Ik heb nooit op de originele gespeeld, zo jong ben ik niet.

Maar ik werd met sinterklaas verblijd met een ander briljant spel.

Maar ik wil ook wel eens iets moderns spelen. Zet mij ook maar op die lijst.

4 likes

*door

Ik heb twee tieners rondlopen dus ook twee controllers in de kast liggen.
Enig probleem is dat 322 keer een poging wagen bij Fortnite zonder ook maar één tegenstander te hebben geraakt mijn zelfvertrouwen een beetje heeft aangetast.

2 likes

Dit komt mij pijnlijk bekend voor. Kan het niet meer bijbenen al die nieuwe snelle games. Kids maken gehakt van me.

1 like

Neen, ik kwam later tot een schokkende ontdekking.

augustus

2 likes

Dat Sinterklaas niet zou bestaan is een fabel die in stand wordt gehouden om volwassenen zoet te houden. :upside_down_face:

2 likes

But can it run crisis?

1 like

Eens in de paar maanden een avondje met vrienden retro gamen.
Kastje wordt ook eens in de paar maanden schoongemaakt.

5 likes

Oh dus daar zijn die dingen voor :roll_eyes:- deze twee liggen hier al jaren maar vond ze niet echt lekker tijd weergeven :yum:

3 likes

Hij is binnen!

24 likes

Kan er een 20mm NATO aan?

2 likes

A few moments later in this topic…

Imgur
6 likes

Dik!

Waar sta ik op de lijst? :sunglasses:

1 like

Daar gaan we dan. Dit Nintendo horloge gaat vandaag op de post naar @HanDavinci. Ik heb een lijstje met de andere gegadigden, aanvullingen verneem ik graag.

6 likes

Als hij er ditmaal maar niet aan likt. De pinnetjes van de cassettes zijn erg corrosiegevoelig.

En als je bedenkt waar die tong allemaal geweest is…

Weet je, haal mij maar weer van de lijst. :sweat_smile:

2 likes

Haha :joy:

2 likes

Hebben wij een maximale termijn? Met een beetje geluk zie ik Han eind deze maand. Dan scheelt het weer portokosten… Ik neem tenslotte aan dat ik de #2 op de lijst ben.

3 likes

Dat ben jij zeker. Einde van de maand lijkt mij prima. Kan Han er tenminste geruime tijd mee shinen. :upside_down_face:

1 like

Welk nummer ben ik op de lijst?
Kan ik even wat high roller feestjes plannen om de blits te maken.

1 like