Flipper it Forward: Seiko 5

Edelweiss mag hem! Ik ga PM sturen. Sorry voor het lange wachten!

2 likes

Huidige stand:

Vantage

Jeroenx87

RicoSeiko

Jroelie ​

PapaBeer

Chillekasper👈🏻

Edelweiss

Sjoerd_K

W.E

Jarl

Blauwbeer

Gaaf!

Leuk! Ik doe graag mee en zet mijn naam onderaan!

Marnixmoed

Thijssie

Pat486

Spierbundel

Jaroen

Phoenixm.bas

RBK

Galf

Thieuke

Eddio

S_Augustinus

koekoek

wil fox

Logixa

NielsV

Berend

Regenboog

Fate_Amenable_To_Change

Brinkmeister

Chlorophyl

Blauwbeer

Sjoerd_K

Enlil

Wannawatch

Stratos

Spooler

TheWatchDude

Jarl

W.E

Goku13

Mink

MechanicalFreak

JPM

Chillekasper

CDG

GiveMeYourDough

Sebastiaan95

JeanLuc

ILoveWatches

Mpaj

The_Don

Drebin

Denvro

Poderoso

Yamverda

Nring

Watching4watches

CaptainSlow

1 like

Hier is iets fout gegaan, maar ik heb geen idee hoe. :joy:

1 like

De lijst van de Seagull zat nog onder z’n ctrl+c. :joy:

2 likes

Horloge is al doorgestuurd naar Edelweis

Sorry sorry, copy paste foutje

1 like

Het horloge is doorgestuurd naar @Sjoerd_K

Veel plezier ervan Sjoerd

1 like

Seiko5, een trouw werkpaard voor een zeer vriendelijke prijs. Echt een instap-voor-beginnende-collectie horloge!

1 like

3 likes

afbeelding

hij is binnen!

3 likes

Lieve forum vrienden,

Onder het mom van ‘eerlijkheid duurt het langst’ ga ik hier met de billen bloot. Ik ben de Seiko 5 kwijtgeraakt. Het laatste wat ik me herinner is dat ik hem af deed en in m’n jaszak stopte omdat ik niet wilde dat hij beschadigde bij wat lichamelijke arbeid die ik moest verichten. Of ik hem vervolgens ergens heb neergelegd, ik hem gewoon verloren ben of iets anders weet ik dus niet maar ik heb de afgelopen 2 weken tevergeefs er naar gezocht op ongeveer alle plaatsen waar ik ben geweest. En dat zijn er in deze tijd erg weinig namelijk mijn kamer in Eindhoven, mijn vader z’n huis waar ik in de weekenden kom en bij m’n vriendin.

Ik blijf nog wel alert mocht ik hem terugvinden, maar voor nu vind ik het te lang duren en ik weet uit goede bronnen dat @W.E smachtend zit te wachten op een pakketje van mij. Vandaar dat ik nu een vervangend horloge wil proberen te regelen.

Ik heb met de topicstarter @Vantage bericht en ik stelde voor dat ik het zelfde horloge wellicht opnieuw kan kopen en doorsturen, om mensen die zich specifiek voor dit horloge hebben aangemeld in dit topic de kans te geven om het horloge te ervaren. Daarnaast vond ik het een idee om misschien een paar andere modelen uit te kiezen en door middel van een poll de mensen die nog op de lijst staan (en eventueel andere leden) te laten stemmen.

@Vantage meldde vervolgens met meer begrip dan ik verwacht had dat we wellicht ook binnen het forum naar een vervangend model kunnen zoeken. Wellicht hier uit het blauw die dan, uiteraard op mijn kosten, naar de volgende in de lijst gestuurd kan worden.

Vandaar dat ik hier even een polletje plaats om te kijken wat de rest er van vindt. Ik zou willen vragen alleen op de poll te reageren wanneer de fiffer je daadwerkelijk iets interresseert, maar ik hou niemand tegen.

  • Het zelfde horloge opnieuw kopen en doorgaan met de ketting
  • Een ander horloge dmv een stemming uitzoeken

0 stemmers

En als laatste wil ik sorry zeggen. Ik schaam me dood maar ben realistisch genoeg om de schuld op me te nemen wanneer dat nodig is.

Fijne dag nog,

Sjoerd

12 likes

Kom op Sjoerd, niet van die smoezen. Als je hem niet aan @W.E wilt geven, wat ik me levendig kan voorstellen, dan slaan we die toch gewoon over? Gaat het horloge direct naar Jarl. Heb ik hem ook eerder.

Voordat andere taalnazi’s zich hiermee gaan bemoeien (ik noem geen namen maar je weet zelf wel wie) red ik je maar hieruit: in deze uitdrukking betekent ‘mom’ masker of schijn. Met deze uitdrukking suggereer je dat je niet eerlijk bent maar de suggestie van eerlijkheid gebruikt om te maskeren wat er echt is gebeurd met het horloge. En inderdaad, de aanwijzing voor de fraude:

Yeah right studentje. :face_with_raised_eyebrow: Dit gelooft niemand natuurlijk.

7 likes

dat jij nog weet wat lichamelijke arbeid is verbaast me, ambtenaartje.

zo heb ik 't nooit bekeken, weer wat geleerd

3 likes

Als er suggesties zijn voor een vervangend horloge hoor ik het graag. Een day date ligt buiten het budget

1 like

Is dit een idee? Heb hem zelf. Kost ca. 3 tientjes en met de vakantie in aantocht en 100m waterdichtheid is dit misschien een heel leuk en betaalbaar alternatief?

1 like

Van de ene kant zeker een leuk ding, en robuust ook. Denk alleen dat hij te ver van de seiko 5 afwijkt

Wellicht zoiets?

Deze staat bij Rob voor net iets meer dan 100 euro geloof ik.

2 likes

En een vergelijkbaar vijfje uit het blauwe deel?

1 like

Ja das ook een leuke!

1 like