Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Zo jammer dit…

want… zo zijn wij niet!

1 like

Heeft die predator jou ook al PB’s gestuurd?

2 likes

Hallo Ide, zou je mij buiten beschouwing willen laten? Bvd.

3 likes

Even de maten van mevrouw Watch-This aan @Logie sturen voor goedkeuring. Mocht het in eerste instantie afgekeurd worden is alles af te kopen ben ik achter gekomen. Na deze stappen bent volgens mij de eerst volgende op de lijst.

2 likes

Zo, mijn dagen met de turtle zitten er op.
Allereerst @marnixmoed ontzettend bedankt voor dit initiatief!!

Ik wilde het horloge eens proberen omdat ik nog geen enkele Seiko duiker heb gehad.

De eerste paar dagen dat ik het horloge had heb ik het op verschillende nato’s gedragen, hier was behoorlijk wat keuze in :smile: na een dag of 3 is het horloge op de stalen band gegaan om ook dit te ervaren.

Ik heb het horloge vooral naar mijn werk gedragen wat een redelijk veilige omgeving is om beschadigingen te voorkomen. Met het uitzicht was de turtle redelijk tevreden volgens mij.


Tijdens één van mijn werkdagen is het horloge ook nog op familie bezoek geweest bij een iets kleurrijker broertje (of zusje of genderneutraal familielid) van @Harbourmaster .

(het lijkt nogal grijs op de foto terwijl het toch echt zwart is…

Ik heb een dubbel gevoel overgehouden aan het horloge, ik ben overtuigd van Seiko en de stalen band die heel comfortabel was maar het horloge was mij net iets te klein.

Terwijl ik mij maar eens ga verdiepen in de iets grotere seiko duikers (samurai?) is het horloge alweer onderweg naar het volgende forumlid dat de turtle mag gaan proberen.

@Watch-This veel plezier met het horloge!

4 likes

Terwijl ik een Masters of Time: The World of Swiss Complicated Watches aan het kijken was en bijna aan het einde was, ging opeens de bel.

Daar was het pakket en de Turtle kon eindelijk uit zijn kooi worden bevrijd en verlost worden uit de op zijn rug liggende benarde positie en kwam meteen tot leven.

Wat mij als eerste opviel was de secondewijzer die voor de helft zilver is en de achterkant met de lume-pit zwart is. Nu ga ik de klok uitgebreid testen en later horen jullie meer!

Dank aan @whyking voor het snelle toesturen!



3 likes

Eerste foto’s waar het horloge nog groter lijkt en mijn pols kleiner en kleiner aan het worden is.


Nu ben ik vooral van plan om de orginele RVS band en de rubbere strap te gaan dragen.

4 likes

…ben ik nog op tijd om mezelf op de wishlist te zetten?:sunglasses:
Ik heb nu een SKX, en ben zeer benieuwd hoe dit model om mijn stevige pols valt.
Hoe en waar kan ik me aanmelden?:neutral_face:

3 likes

al bijna een maand geen berichten meer :open_mouth: hoe is het met de flipper?

3 likes

Kan ik ook op de (wacht)lijst? Wil ook wel een keer een moderne Seiko probeer’n. :sunglasses::innocent:

4 likes

Dat zou uiteraard mogelijk moeten zijn.

Dutchmanpeet was eerder, maar is pas sinds kort/augustus lid van het HF forum.

De zegen van Marnix, is die dan nodig? Amen.

1 like

Weet eigenlijk niet wat de gestelde eisen zijn/waren :grin:
Ik wacht rustig af. Jij hebt hem nu zo’n maandje?

Klopt. Mijn tijd zit erop en de turtle mag het strand verlaten.

De eisen zijn niet erg uitgebreid. Voornamelijk is het de bedoeling dat het horloge niet zo maar verdwijnt en op marktplaats verschijnt. Dus flipperen naar betrouwbare leden van HF.

1 like

Ja, lid van HF sinds augustus idd. Geen idee hoelang je lid moet zijn voor deze flipperaktie, maar als dat problemen oplevert, wil ik best wachten hoor, no problem.

2 likes

Het is natuurlijk niet mijn horloge. @marnixmoed maakt deze geweldige/fantastische flipper-actie mogelijk.

Uiteraard voel ik mij ook verantwoordelijk voor het feit dat het horloge goed terecht komt. :slight_smile:

3 likes

Wie zijn dat?:thinking:

3 likes

Ik hoor wel of @dutchmanpeet of ik door de ‘ballotage’ komen :grin:

2 likes

Je slaat de spijker op de kop. Hoe bepaal je dat. :sweat_smile:

Sommige leden hebben op pagina “ervaring met” veel reacties en daardoor “betrouwbaarheid” en aangezien jij minder lang lid bent heb je dat soort feedback nog niet echt opgebouwd.

Naja, ik verkoop zeer weinig. En dan nog doet niet iedereen lief een ervaringen met RBK topic :grin:… Dus denk ook niet dat er veel over mij te vinden is wat dat betreft. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha, jawel heb over jou wel meerdere topics gevonden en je bent al sinds 2013 lid.

Maar ik denk dat het toesturen naar @dutchmanpeet ook wel goed gaat komen.

Ik geef @marnixmoed tot aanstaande maandag de tijd om bezwaar in te dienen. :laughing:

De huidige lijst is nu dan:

  • dutchmanpeet
  • RBK
2 likes