Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Waarschijnlijk toch dezelfde maat, circa 2 cm :wink:

1 like

Sluit ik niet uit. Maar ik laat me graag verrassen!

Ik kom nooit tot aan de huig, dat is voldoende informatie

1 like

Nou missie geslaagd dus. Want mijn doel was niet om mensen Seiko boys te laten worden, maar om te bepalen of n dergelijk horloge in al z’n aspecten (Seiko, duiker, groot, retro achtig design, paar verschillende banden, etc etc) iets voor iemand Is. Of niet! In dat opzichte ben ik blij dat je hebt kunnen bepalen dat t niet je ding Is.
Even goeie vrienden

6 likes

Precies! Bovendien vind ik prominente wijzers juist weer mooi/stoer op n duiker.

1 like

Absoluut, nogmaals ik waardeer dit initiatief zeer zeker!

2 likes

Zojuist veilig aangekomen in Someren. Meteen om de pols ermee.

Alvast bedankt @marnixmoed voor de mogelijkheid en @logie bedankt voor het doorsturen!

Als @peaceloveandpitbulls komende week een beetje lief is, zal ie vanuit mij naar Bart gaan!

Eind van de week zal ik mijn ervaringen met jullie delen voor de geïnteresseerde! :wink:

Hier alvast het eerste wristshot;

8 likes

Is gewoon een ontzettend leuk horloge met heel veel mogelijkheden.

3 likes

Groot🤔

1 like

Dat was nou juist mijn goede voornemen in 2017 :open_mouth:

3 likes

Voor degenen die 34 of 36mm vintage ofzo gewend zijn, Is dit wel n reus.
Voor degenen die n 60mm pam341 of twee steel gewend zijn, Is dit ding weer n mietje.
Dus tja, in the eye of the beholder… :wink:

2 likes

Hoppa

6 likes

Zijn die sokken ook Flipper it Forward? Zo ja mag ik ze hierna?

4 likes

Ben bang dat jij met maatje 36 erin verzuipt… :wink:

En die lucht… pffffoeee!!

3 likes

Laatst m’n voeten laten opmeten bij Bever.
Die waren het met jouw uitspraak toch niet helemaal eens…

On-topic @peaceloveandpitbulls
Zou ik hem dan na jou in ontvangst kunnen nemen? De Turtle dan :grin:

3 likes

:laughing:

3 likes

Kak! Je was me voor :joy::joy:

3 likes

Er zat nog een andere grap in maar daarvoor is het waarschijnlijk nog te vroeg op zondag. :joy:

3 likes

Inderdaad… nog te vroeg!

2 likes

Helemaal prima, ik zal je een berichtje sturen als de turtle hier is.

3 likes

Goeeeeeeeeede morgen flipperhelden!

Vandaag is de dag… de dag dat de turtle en ik afscheid gaan nemen van elkaar!

@peaceloveandpitbulls kon het mentaal nog niet helemaal verwerken dat hij nu eindelijk deze geweldenaar in z’n bezit kon krijgen en daarom is er in overleg besloten hem nog een weekje rust en acclimatisatietijd te geven.
Om die reden komt @Dpvh onder het genot van een drankje straks de Turtle ophalen.

Zo kan Bart alle tijd nemen voor zichzelf en na Serge al liefde zijn liefde geven aan deze ontzettend leuke horloge!

Komende week zal ik nog een kleine verhaal schrijven over mijn persoonlijke ervaringen die ik heb mogen delen met de turtle!

Voor nu alvast een fijn weekend voor jullie allemaal.

Maar dit bericht kan absoluut niet afgesloten worden zonder onze @marnixmoed ontzettend te bedanken voor deze geweldige actie! Bedankt voor je vertrouwen!! Het bewijs dat we nog steeds in deze (af en toe) verrotte maatschappij nog heel goed met elkaar en elkaars spullen kunnen omgaan zonder dat we elkaar fysiek kennen. Dat een digitaal draadje al voldoende vertrouwen kan scheppen is mooi!

Dus nogmaals; ontzettend bedankt!!! Ik heb er echt lol meegehad!

Groet Johan

7 likes