Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Klopt, de ouwe hadden ook gewoon een plat glaasje. Maar ik vind het er wel errug fraai op staan. Ik ben niet zo een purist. Heb em namelijk nog verder laten modden :sweat_smile:

Kwa bandje… kweenie. Ik vind de grijs/groene nato die ik erbij heb gedaan em helemaal afmaken.

1 like

Ik hou me nog altijd graag aanbevolen voor de turtle, ben nog steeds weg van de foto’s van het horloge. :thumbsup:

1 like

Helemaal eensch👌

1 like

Ik dacht eerst dat de zwarte nato de beste combi voor m zou zijn.
Maar tot m’n verrassing vond ik de grijs groene em t best staan, doordat die kleur m voor me meer vintage deed aanvoelen.

Hoewel ik normaal gesproken de voorkeur heb voor metalen banden, en ook deze weer erg degelijk Is, ben ik niet zo fan van de glimmende stukjes. Als t nou echt losse stukjes zijn zoals op n grand Seiko of speedy, dan vind ik t wel fraai.

Dus in dit geval Is m’n favoriete combi momenteel dus die grijs/groene nato :blush:

2 likes

Heb je gelijk in :smile_cat: Mijn SKX007 vond ik ook het mooiste op een bruin/groene NATO. Past ook gewoon heel goed bij de stijl van het horloge.

1 like

Toevallig een bekend forummer in (zuid-) Limburg die interesse heeft ? Ik hoor het graag !

1 like

Hij verhuisd deze week weer terug naar Brabant :sweat_smile:
@NickW :+1:

2 likes

Mooi, dan komt hij alweer wat noordelijker :wink:

1 like

Was hij daar al.geweest dan🤔

1 like

Groesbeek…Gelderland​:grinning::persevere::sweat_smile:

2 likes

Mooi, omhoog met dat ding :+1::sunglasses:

2 likes

Wat een leuk initiatief!
Ik zou 'm wel een weekje willen proberen. Maar ik zie dat het horloge in Brabant rondhangt … Ik ‘hang rond’ in R’dam, ik houd deze post in de gaten.

3 likes

Gisteren heb ik de turtle binnen gekregen, helaas was het al donker tegen de tijd dat ik thuis was dus heb geen foto’s meer kunnen maken. Maar vandaag was het dan zover, het horloge de hele dag gedragen en ik moet zeggen het is een beauty!
Eerst indruk was dan ook dat het een schitterend afgewerkt horloge is welke echt zeker vele malen beter afgewerkt is dan een SKX007. De opgelegde indexen zijn werkelijk schitterend en de wijzers zien er stukken beter uit dan de SKX, het zijn kleine details maar ze maken het horloge meteen een stuk hoger afgewerkt en rechtvaardigen de hogere prijs dan ook dubbel en dwars.
Helaas is het horloge wel een beetje groot voor mijn 16,5cm polsen :frowning: Anders had ik nu meteen een turtle besteld, maar helaas ik vind hem nét wat te groot…
Verder een schitterende klok welke ook heerlijk draagt, mooie stalen band en gewoon een topper!

Hier dan wat foto’s van de schoonheid op z’n stalen band.

Ik ga hem nog een paar daagjes dragen, toch nog even genieten van zijn schoonheid en dan mag hij naar een volgend liefhebber :smile:

9 likes

Zouden ze ooit zoals met n mini sumo en mini monster met n mini turtle komen…?

Zoiets?

10 likes

Mini monster is groter dan de ‘echte’ monsters😉.
Dat zou de oplossing niet zijn. Met een pols van 16,5 zou de turtle misschien wennen zijn als je kleinere horloges gewend bent. Maar te groot? Neh…

1 like

Dacht ook al. Zo mini zijn ze volgens mij ook weer niet. Alleen t prijskaartje…

1 like

Als het horloge in de omgeving van Utrecht komt dan hoor ik dit graag!

1 like

We kunnen misschien ook op een kaartje bijhouden waar ie overal geweest is? Altijd tof om binnen een jaar te zien waar hij overal gezeten heeft?

4 likes

Alleen een lijstje al met wie hem hebben gehad is al leuk. Dus vanaf de start op volgorde (dan zie je ook een beetje de relaties) :+1: En dan weten we ook waar ie is :smile:

1 like