Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Leuke initiatieven. Behalve horloges uitproberen, zie je zo ook soms nog es de gezichten achter de namen.
Ik vond de mini meets altijd heel gezellig.

Mar jullie weten dat wat mij betreft nix moed heh :wink:

2 likes

Leuk initiatief @marnixmoed heb al eens zoiets gezien op WUS. Erg leuk hoe verschillende mensen één klokje alle kanten mee op slepen.

Laat ik nou ook nieuwsgierig zijn naar de Turtle :smile: ik heb niet het hele topic doorgelezen… maar hoe maak ik kans op een weekje Turtle? Moet ik de dragers gaan Spammen? :wink:

Hoe dan ook leuk idee en iedereen heel veel plezier er mee :thumbsup:

2 likes

opzetje gemaakt… is dit um tot nu?

Marnixmoed
Thehaguedragon
H_J_R_
vintage4all
Igor
NickW

4 likes

Is er al iemand gekozen?

1 like

Leuk dit!

1 like

Flipper🐬 heeft al een leuke weg afgelegd…

Leidschendam > Den Haag > ? > Groesbeek > Maastricht > Volkel

1 like

2x den Haag😉

3 likes

Vandaag gaat het horloge naar de volgende liefhebber, @Flipperkast is de gelukkige.

Sorry @Dpvh, robert was simelweg eerder :wink:

Leidschendam > Den Haag > Den Haag > Groesbeek > Maastricht > Volkel > Montfoort

1 like

Ik heb het topic even doorgenomen en een lijstje gemaakt wie er allemaal belangstelling hebben.
Het mooist is natuurlijk een persoonlijke overdracht, maar dat zal niet altijd lukken.

Flipper it forward starter:

Marnixmoed

Reeds gedragen:

Thehaguedragon
H_J_R_
vintage4all
Igor
NickW

Op dit moment bij:

RobertW

Belangstelling getoond om te dragen: (ik heb zo goed mogelijk dit topic doorgenomen, mocht ik iemand vergeten zijn dan kan die er natuurlijk nog tussen gevoegd worden, volgorde is zoals in dit topic gemeld, kan natuurlijk van af geweken worden als dat beter uit komt)

  1. Vos
  2. ArjanV
  3. MaartenRH
  4. Ramos
  5. peaceloveandpitbulls
  6. Dpvh
  7. dins1
  8. koekoek
  9. Mimoza
  10. bnootens
  11. Marxje
  12. Thijsie
  13. bouke

Misschien handig om dit lijstje te copy-pasten en dan aan te vullen/up-to-date te houden. (ook als je op de lijst wilt)

6 likes

Mooi, ik sta ergens onderaan, dan is er de kans dat ik hem “vergeet” door te flipperen hoor :wink:

3 likes

Niks daarvan, jij draak!
:smiling_imp:

1 like

Kan ik nog meedoen? Leuk hoe het tot nu toe loopt en wil wel meedoen in de feestvreugde (en eens beoordelen wat ik van een Turtle vind)!

Ik kom overigens uit Brabant :), dorpje Berghem.

1 like

Zo dan?

1 like

Quotes aanpassen, jij bent niet bang he! :upside_down:

On topic: Als iedereen nou de plaats zegt waar die woont, gooien we die in routexl.nl en dan is het nog efficient ook!
Of is dit teveel gedoe en houden we gewoon die volgorde aan, in dat geval heb ik niks gezegd

3 likes

1 like

MaartenRH
Ramos
peaceloveandpitbulls
Dpvh
dins1
koekoek
Mimoza
bnootens
Marxje
Thijsie (Rotterdam)
bouke
Logie

Eindhoven hier. :grin:

Breda!

Spreadsheet en al ja, het lijkt potverdikkie wel werk.

Mooi trouwens dat dat gewoon embed kan worden :thumbsup:

9 likes

Op het moment dat persoonlijk bezorgen een pré is, lijkt me dit een goed plan! Al is het uiteraard een kleine moeite, maar het zou wel schelen :slight_smile:

2 likes