Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Nijmegen :slight_smile:

1 like

:scream:

Hey dat stond er al schijnbaar? :grin:

Ik heb het net bijgewerkt :stuck_out_tongue_winking_eye: Je kan gewoon zelf alles aanpassen in de sheet

3 likes

Brabants feestje zie ik wel! @Dpvh en @bouke wonen het dichts bij mij in de buurt

3 likes

Horloge is nu onderweg naar moi. Ik ben woonachtig in Utrecht.

1 like

Zullen ze blij mee zijn… weer zo’n stalker die voor de deur ligt :wink:

Ja jouw escapades is men hier nog niet vergeten…

1 like

Ik ben blond, en krijg het niet voor elkaar, Purmerend hier :+1:

Ingevuld voor je…

2 likes

Dronten

Heb trouwens steeds technische problemen met dit topic, (2 PCs) springt steeds naar een vaste plek, op de telefoon gaat het wel goed.

1 like

Heb ik ook. Precies hetzelfde…

Same here, en wel naar bericht 93. Nog niet eerder gehad sinds het nieuwe Hf.

Gr, HJR

Ja, dit draadje verdient een nieuwe titel: flipper it backward!

93 inderdaad :confused:
Zal misschien met de Excel file te maken hebben.

En zowaar, vandaag kwam het horloge binnen. Helaas geen overdrachg f2f, maar wel fijn contact met de vorige drager over de mail. Enfin, eerste indruk is positief. Vind het een mooi horloge en oogt een stuk mooier om de pols dan los op de foto. Hoewel de metalen band lekker om de pols zit, merk je dat het meeste geld toch wel in de kast en het uurwerk zit Tot mijn verbazing zat er ook een zooi nato’s bij, waarna het moment is aangebroken dat ik voor het eerst zon bandje om de pols kan dragen. Even wat foto’s ter bevestiging, wat geswapt en nu lekker dragen!

8 likes

Nog even getest, in Google Chrome werkt het wel goed, ik heb ook de spreadsheet bijgewerkt, in Firefox springt dit topic nog steeds naar 93

Lekker zelf kiezen waar ie naartoe gaat!

Dat kan natuurlijk altijd nog maar mocht je geen idee hebben kun je wel zien wie er in de buurt is.
Maar misschien moet mijn post sowieso weg aangezien die spreadsheet voor flink wat technische problemen zorgt zo te lezen…
Excuses daarvoor helaas kan ik zelf mn post niet meer weggooien zo lijkt het…

1 like

Hé, nog een Purmerender…:+1::wave:

1 like