Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)

Ja dat kan heel goed :wink:

Ik mocht daarnaast van Arjan de FlipperTurtle even om de pols doen tijdens de uitreiking. Ik was trouwens best onder indruk: ik had steeds het idee dat hij te groot zou zijn (tov van de originele Turtle) maar het viel 100% mee. Zucht, toch maar weer op het verlanglijstje dus…

2 likes

Mijn advies voor 2017 aan jou is dan ook…Bezoek enkel horloge forums. Laat die ‘andere forums’ ajb achterwege, geeft waarschijnlijk een hoop rust😉

2 likes

Gelukkig is ie waterdicht. Zal em maar ff goed afspoelen :wink:

1 like

De FiF mag weer naar een ander baasje, ik heb hem met plezier gedragen, zowel op rubber als nato, de stalen band heb ik niet gebruikt.
Ik zal kijken of ik er nog wat meer zinnigs over kan schrijven, niet mijn sterkste kant :slight_smile: en nog een paar leuke foto’s.

Mocht er iemand zijn die hem bij mij wil ophalen dan heeft dat mijn voorkeur, anders dan maak ik er een mooi pakketje van en stuur ik hem (na mail contact) door naar de eerstvolgende op de lijst die belangstelling heeft.

4 likes

De FiF… :blush:

Hebben we nu naast flipperen ook fifferen?
Ik fiffer,
Jij fiffert,
Hij/zij fiffert,
Wij fifferen,
Ik fifferde,
Jij fifferde,
Hij/zij fifferde,
Wij fifferden,
Wij hebben gefifferd.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Wat zou ik, jij, hij,zij, wij etc dan gedaan moeten hebben…:grin:

Ik weet niet waar je woonachtig bent, maar morgen en vrijdag zit ik op de weg voor het werk.

Mits in de buurt kan ik even langscrossen eventueel.
Morgen rij ik in de richting van het oosten, Amsterdam, Hilversum, Eemnes etc, en vrijdag naar het zuiden als ik get rooster goed in mijn hoofd heb zitten.

Ik woon/werk in Dronten.

Wat is dat ding GROOT als je hem naast de Balaur ziet.

Vanaf eemnes is het 60km enkele reis omrijden naar de volgende stop naar Dronten, beetje te gortig vrees ik. Die kan ik niet maken.

Als je verzenden geen probleem vindt houd ik me warm aanbevolen :slight_smile:

Houthalen-Helchteren, Belgisch Limburg

We kunnen toch gewoon t lijstje aanhouden? Volges mij is nr 3 aan de beurt.
Die valt op mijn telefoon precies weg, maar er is vast iemand die t wel kan lezen.

Ik heb het voor je erbij gezet :slight_smile:

1 like

Ik vind alles best. De volgorde van het lijstje is echter nooit aangehouden, er werd logischerwijs steeds eerst gekeken naar afstanden bijvoorbeeld…

1 like

Waarvoor dank!

Persoonlijk vind ik de mini meet overdrachten ook t leukst. Effe kennismaken met leden, of oude bekenden weer es terugzien.

2 likes

Het Is ook geen kleintje. Maar hij draagt imho erg fijn om de pols door de korte en gebogen Lugs.

Je kunt m altijd es uitproberen :wink:

Op geheel eigen wijze en met het risico van verhongering omdat ik lunch gedwongen moest overslaan heb ik vandaag de Turtle gehaald bij Arjan.

Meteen een leuke kennismaking rijker, fijn om te horen dat Arjan ook zo’n fan is van de Orca, maar dan wel van zijn Orca fiets, en ik echt mijn Citizen Orca bedoelde :wink:. Beetje zitten ouwehoeren over klokjes, fietsen en de hobby en weer door, er moest nog gewerkt worden natuurlijk.

Eerste indruk, wat een heerlijke zachte prettig rubberen band, veel beter dan het stijve kreng wat bij de skx007 geleverd wordt.

Onderweg terug belde Hoorn met een spoedgeval, omgekeerd en door de mist de dijk over, met zicht op het IJsselmeer.

Nou ja, fictief dan, het zat zo dicht dat ik letterlijk geen hand voor ogen zag.
Kwam goed uit, mijn oude barrel (een golf uit 1985) kan toch niet zo hard meer, dus de schildpad werd vervoerd in een schildpad, omdat mijn vrouw de auto nodig had en ik dit vergeten was…

Onderweg begon tot mijn grote verbazing de turtle te praten tegen me, hij heeft een nare jeugd gehad en is blij dat hij zoveel mensen leert kennen.

Hij wilde graag het IJsselmeer zien:

Daarna met een slakkengang, herstel, schildpaddengang, terug gereden. De radio moest aan en het klokje heeft een vreemde smaak van muziek moet ik zeggen, gangbangstyle, right Said en Fred en the village people moesten op. Natuurlijk had ik die allemaal in mijn collectie :wink:

Onderweg kreeg meneer honger:

Meebetalen zat er echter niet in, dus ik moet nog kosten maken voor hem ook…

19 big macs, 11 chocolade milkshakes en 293 nuggets later zijn we dan eindelijk onderweg naar huis waar hij een komende tijd logeren mag.

Spek wilde hij niet, dus een spekstrap zit er niet in vrees ik :sunglasses:

Ik zal jullie van tijd tot tijd op de hoogte houden van zijn belevenissen…:+1:

22 likes

Ik zit me net te bedenken, en af te vragen, of ik het huis nog wel inkom, als mijn vrouw weer een nieuw horloge ziet. :wink:

5 likes