Floris

Floris een prima forum lid komt precies na wat hij zegt
THUMBS UP voor Floris(tu)

Bedankt Lex :)-D

Veel plezier er mee!

Had ik al gezegd dat…

Floris een doodeerlijke en joviale kerel is !
Zeer correct en goede communicatie !

Ik ben helemaal positief, erg prettige transactie:

  • Vlotte en vriendelijke communicatie.
  • Goed verpakt
  • Alles precies zoals beschreven.

Top dus! (tu):~

Bedankt Michiel, veel geluk met het zoeken naar de laatste schakel :slight_smile:

(tu)(tu)

2x Thumbs up voor Floris. Goudeerlijke verkoper. Zojuist twee horloges van hem overgenomen voor bijna de vraagprijs. Die was dan ook heel reëel, zeker als je de staat van de horloges bekijkt. Alles was exact zoals beschreven in zijn advertentie. Horloges in uitstekende staat, zelfs de vintage zag er perfect uit. En het moderne horloge was helemaal compleet.

Zeer prettig om zaken met je gedaan te hebben Floris, en wellicht nog eens tot ziens. Ik zal de horloges met veel plezier de nodige draagtijd gunnen. :~

Bedankt Verso, was ook prettig zaken met jou te doen :wink:

Vandaag zaken met Floris gedaan en is naar alle tevredenheid verlopen, een aanrader dus (tu)

was gezellig :slight_smile: en veel plezier met het horloge

mvrgr Joost

Gisteren een pracht horloge overgenomen van Floris.
Het contact liep prima en een prettige afronding.
Een aanrader dus (tu)

Sluit me helemaal aan bij bovenstaande. Plan voldoende tijd in als je gaat voor een face to face deal, want aan gespreksstof geen gebrek :smiley:

Aanrader dus!

Hahahaha leuk commentaar Bert, was gezellig man! Ben nu effe te druk om voor jou wat neer te zetten hoor! Want moet steeds kijken hoe laat het is :wink:

Mooie band overgenomen van Floris. Leuk mailcontact, snelle verzending. In 1 woord: prima!

Vrijdag een Meistersinger No 02 overgenomen van Floris. Tevreden over het voorafgaande contact en bij overdracht gezellig gebabbeld over de hobby. Betrouwbaar adres dus, dus als er bij hem wat in de verkoop komt wat je aanspreekt kun je bij hem terecht.

Thanks, veel plezier met de mooiste meistersinger die er is, was een topper maar de Pam won de strijd om de pols :slight_smile:

Met Floris is het goed zaken doen, geen gezeur, gewoon zoals het moet. (tu)(tu)

Tot de volgende keer!

Alleen moet je zelf koffie zetten bij mij thuis Eric :wink:

floris Schreef:

Alleen moet je zelf koffie zetten bij mij thuis
Eric :wink:

Voor mezelf vind ik dat geen enkel probleem maar koffie zetten voor mijn gastheer is een ander verhaal… :slight_smile:

Prima en vlot zaken gedaan met Floris! :+1:

Prima zaken gedaan met Floris.
De koffie, gezet door zijn vrouw, was heerlijk…

Dank je Floris.

p.s. Ik ben er nog niet uit of ie blijft maar dat heeft niks met onze zaken te maken… :wink:

Graag gedaan man, was gezellig toch!