Floris155

Bedankt Floris, voor de goede communicatie! Goede afhandeling en veel plezier met de Hamilton.

Groet,

1 like

Een horloge verkocht aan Floris. Prettige communicatie, vlotte betaling en gewoon volgens afspraak. Aanrader!

1 like

Een tijdje terug een horlogeband verkocht aan Floris, snelle betaling en duidelijke communicatie. Goede koper, zeker een aanrader! :+1:

1 like

Deze week een vintage Seiko gekocht van Floris. Prettige en snelle communicatie en levering. Horloge volledig als beschreven in mooi opgemaakte staat. En als bonus ook nog garantie op de servicebeurt van het uurwerkje. Aanrader! :thumbsup:

1 like

3 tal bandjes overgenomen van Floris. Vlotte communicatie, een nette prijs en een snelle (goed verpakte) verzending. Aanrader.

1 like

Ook ik heb drie bandjes van Floris overgenomen. Prima waar, goede communicatie en vlot verstuurd. Heel erg tevreden dus! Echt een aanrader!

Dick

1 like

Tien bandjes heb ik voor een vriendenprijs van Floris gekocht. Bliksemsnelle levering en meer dan plezierige communicatie. Dik tevreden dus!

1 like

Voor een lief prijsje een leuke merkloze quartz chrono overgenomen van Floris.
Vlotte en aardige communicatie en supersnelle verzending: binnen 24 uur!
Bedankt Floris.

1 like

Bandje van Floris gekocht. Fijne communicatie en vlotte afhandeling, een aanrader.

1 like

Strap van Floris gekocht. Top in orde en vlotte communicatie
https://igcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/11363795_618225308320710_400057169_n.jpg

1 like

Een tijdje terug 4 vintage horloges verkocht aan Floris. Snelle en prettige communicatie en snel betaald. Erg prettig om zaken mee te doen. Hier heb ik een goed gevoel aan over gehouden.

1 like

Een paar weken geleden een Citizen NY0040 van Floris overgenomen, voor een prima prijs. Hele goede service, snelle levering en prettige communicatie. Zeer goed zaken mee te doen.

1 like

Hier ook een prettige ervaring met Floris. Communicatie was goed, verzending was snel, en het horloge is helemaal zoals beschreven. Graag nog eens.

1 like

Floris bood zijn Hamilton bandje aan, hij wist dat ik ook een hamilton sub (past alleen op deze modellen) had. Voor hij op het verkoopgedeelte stond had ik dus al een goed aanbod ontvangen!

Prijs was goed, vlotte communicatie en direct verzonden!

Super! Ware forum gedachte! Nogmaals bedankt Floris!

Aanrader om met @Floris155 zaken te doen!

1 like

Horloge verkocht aan Floris.

Snelle betaling, reageert snel op mail, net contact.

AANRADER! :+1:

1 like

Ook een paar items verkocht aan Floris. Goede communicatie, alles vlot verlopen. :thumbsup:
Bedankt Floris !

1 like

Horloge verkocht aan Floris.

Snel van betalen en een prettig contact, een aanrader!

1 like

Horloge van Floris overgenomen. Zeer prettige communicatie, netjes verpakt, eigenlijk gewoon alles top!

:thumbsup:

1 like

Mooie haast nieuwe Tissot overgenomen van Floris.
Goede communicatie en een leuke deal gedaan.
Zeer zeker een aanrader :+1: :+1:

1 like

Oké, geen grote serieuze verkoop gedaan aan Floris, maar duidelijk is dat het soepel verliep en dat Floris zeker een goede aanwinst voor het forum is. :thumbsup:

1 like