Floris155

Oké, geen grote serieuze verkoop gedaan aan Floris, maar duidelijk is dat het soepel verliep en dat Floris zeker een goede aanwinst voor het forum is. :thumbsup:

1 like

Ik was op zoek naar een paar Seiko springbars en Floris heeft ze kosteloos naar me verstuurd, helemaal top, zo kunnen we op 't forum elkaar vooruit helpen.

Groot compliment :+1:

Graag tot een volgende keer.

1 like

Altijd prettig handelen met Floris, zo ook nu weer.

1 like

Een prachtige Steinhart overgenomen van Floris, vlotte verzending en aangename communicatie!

1 like

Een horloge verkocht aan Floris, communicatie was uitstekend en de betaling zeer vlot.

Kortom: Aanrader :thumbsup:

1 like

Die Floris is een aanrader !!

Zaken gedaan met Floris. Perfect resultaat. Zeer aangenaam contact, én snel ook.

Thx Floris

1 like

Weer zeer prettige ervaring met Floris. Fijne service, snelle communicatie en bom-proof verpakking. :thumbsup:

1 like

Prettige ervaring met Floris. Horloge met werk verkocht, goede communicatie en vlotte betaling! Bedankt @Floris155👍

1 like

Weer heel fijn zaken gedaan met @Floris155. Heel erg tevreden met de horloges, die al onderweg waren voordat de betaling was gedaan. Ik ben er erg blij mee. Bedankt, ook voor het vertrouwen en prettige communicatie. Top!

1 like

Ik heb een bandje overgenomen van @Floris155. Goede snelle communicatie. Hij verstuurde het bandje voordat hij kon zien dat de betaling was ontvangen. Bandje was goed verpakt.

Kan me dus alleen maar aansluiten bij de lovende beschrijvingen van de ervaringen met @Floris155. :+1:t2:

1 like

Prettig zaken gedaan met @Floris155, horloge opgestuurd en hij heeft het glaasje en de sluiting vervangen voor een hele mooie prijs. Duidelijk en snelle communicatie!

Nogmaals bedankt!

1 like

Een mooie Sinn overgenomen van @Floris155, fijne communicatie en transactie. Horloge was meer dan prima verpakt :sunglasses:

2 likes

Gereedschap overgenomen van @Floris155. Fijne communicatie. Zeer snel verzonden, uitstekend verpakt inclusief een gratis extra tooltje :smiley: Gereedschap zoals omschreven, gewoon zoals het hoort :+1: Graag tot een volgende keer!

1 like

Wat Gereedschap overgenomen van Floris voor een leuke prijs. Voor herhaling vatbaar graag tot de volgende keer.

Groet Bram

1 like

Deze week wat vintage overgenomen van @Floris155

Een aan te raden verkoper! Vlotte communicatie, leuke extra’s en een zeer leuk persoon om mee te handelen!

Zeker tot nog eens in de toekomst :slight_smile:

1 like

Deze week horlogegereedschap gekocht van @Floris155. We hadden een prijs afgesproken inclusief verzending. Toen gaf hij aan, toen hij mijn adresgegevens zag, dat we dichtbij elkaar wonen. Dus ik kon het ook ophalen als ik dat wilde. Zo gezegd, zo gedaan. Goede en snelle communicatie :thumbsup:

1 like

Kastsluiter gekocht bij Floris, alles uitstekend geregeld alleen jammer dat ik er niet mee overweg kan :joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Vandaag een BB crystal press, overgenomen van Floris , met nog een schroevendraaierhouder erbij gekregen, ben er blij mee :slight_smile: was bomproof verpakt , snel geleverd , prima communicatie , kortom een prima verkoper , Helemaal top die @Floris155 :+1:

1 like

Hierbij ook een dikke duim voor Floris155 :thumbsup:

Prettig contact en vlotte verzending :slight_smile:

1 like

Een gespje overgenomen van @Floris155 voor een hele schappelijke prijs. Floris is lekker snel met versturen en leuk om zaken mee te doen.

De gesp was precies zoals voorgespiegeld: exact 16mm :joy::joy: