FOKit Watch Roulette! (Forward Or Keep it)

:game_die: 2

@Chillekasper de LG Smartwatch komt naar je toe :+1:
PB even je adresgegevens dan gaat die op de post.

2 likes

:stuck_out_tongue: hij komt mijn kant op, had dat niet verwacht :stuck_out_tongue:

1 like

Hoe groot is de kans hè😆

1 like

En, hoe bevalt hij, @Chillekasper?

Kasper zal hem hoogstwaarschijnlijk morgen pas ontvangen… Heeft hier een tijdje ingepakt klaar gelegen voor verzenden alleen wegens drukte niet aan toegekomen.
We hebben ondertussen vrij spontaan bedacht ons huis te koop te zetten en wat anders terug te kopen.
(Bod is akkoord en financiering loopt :sunglasses:)
Bij deze officieel mijn excusses!!

2 likes

Ik vind het niet erg dat ik heb moeten wachten. Ik begrijp het helemaal, er kan heel wat tijd naar zulke dingen uitgaan.

2 likes
3 likes

@Richz1986 @Chillekasper
Wat is de status?
Ik heb ook begrip voor de situatie en ik wil het ook best accepteren als dit concept niet werkt, maar ik vind het vreemd om gewoon niks meer te laten horen.

2 likes

Hallo Werner,

Ik heb hem de afgelopen paar weken gedragen. Leuk horloge, maar niet echt mijn ding. Hij mag naar de volgende. Naar wie mag ik hem opsturen?

Ik geloof dat ik de laatste gegadigde was, stuur maar naar mij!

Dan zien we wel weer hoe we het gaan afronden, want ik geloof dat het concept niet echt overeind blijft in zijn huidige vorm.

Ik heb hem binnen! Bedankt @Chillekasper.
Nu maar eens zien of dat bevalt.

1 like

Hoe is het met dit project? Ik weet dat @Chillekasper als laatste de smartwatch had en heb daarna niet meer gelezen dat ie naar @WernerManuel ging. Topic stond niet op volgen :see_no_evil:
Zit er nog leven in het concept of blijft het hierbij?

1 like

Hij is al verzonden naar Werner

1 like

Yes, dat zag ik. Ben benieuwd naar het vervolg.

Leuk concept, wat al een tijdje loopt…
Niemand mij getagd? W.e waren zeker bang voor de uitkomst of de discussie?
De Haas grap komt wel aan hier :rofl:

Ik begrijp enkel de regels niet helemaal…
Indien je besluit het horloge te houden, betaal je dan een x-bedrag aan de inbrenger van het horloge?
En vervolgens dien je een eigen horloge in, en dan wachten op geld of een afgeragd horloge terug?

Heb wel meer wat geen polstijd krijgt hier… maar deze mag de kast wel verlaten

1 like

Nou, ik heb 'm momenteel om de pols naar mijn werk. Ik heb nog een beetje twijfels, maar ik wil het ding wel een kans geven.

Wat betreft het project, ik ga deze een paar dagen proberen en dan gooi ik 'm weer in de groep. Het plan B dat ik had als dit stuk loopt, bestaat niet meer dus we moeten eens zien wat er gebeurt als er geen gegadigden meer zijn. Misschien inderdaad maar einde oefening, van mij mag de smartwatch dan terug naar @pverstraten, het was immers zijn horloge.

Ik heb wel meer mensen niet getagd hoor, niets persoonlijks!

Ik heb geen idee waar jij het over hebt? Hoe kom je hier nu bij? Heb ik iets gemist?

1 like

:+1:
Doelde ergens anders op…

De regels nog even gelezen… een KOFfer 3.0 dus.
Je geeft iets door, houd je het geef je wat anders door.

Mooi initiatief :+1:

1 like

Dag lieve mensen, ik heb even contact gehad met @pverstraten, hij krijgt zijn smartwatch weer terug en de Casio Duro komt terug.
Deze zal zijn carrière voortzetten als HF-slet, maar dan als budget-fiffer.
Ik zal het nieuwe topic hier linken als ik de kracht en inspiratie gevonden heb om die te schrijven.

1 like

Het FOK horloge gaat hier verder als Fiffer!

1 like