Fookus

Mijn gezocht SKA367P1 gevonden bij Fookus. Prima contact, goede prijs, snel afgehandeld. Prima zaken doen met Fookus

1 like

Cal219…bedankt☺

Seiko Orange Boss gekocht. Vlotte en duidelijke communicatie, netjes verpakt en verstuurd. Ofwel top!

Oh ja, het klokje is ook super :wink:

1 like

Txs!

SBDC 003 overgenomen van Marcel
Dank je voor de prettige afhandeling👍🏻

1 like

Txs!

:+1:!

1 like

Plusje voor Fookus. Fijn contact, aanrader.

gr, HJR

1 like

Top!

Recent een horloge van @Fookus overgenomen.
Vlotte communicatie en zeer nette afhandeling!
Zeker een aanrader!! :+1:

1 like

Zojuist mijn Seiko SUN065P1 Padi verkocht aan @Fookus . Ook als verkoper was dit weer een zeer prettige en ongecompliceerde ervaring met een prima communicatie en zeer vlotte betaling.
Wordt ten zeerste aanbevolen!

1 like

dank @cal219 (cees)!!!

Net een horloge van @Fookus in ontvangst genomen. Binnen 48u tussen eerste contact en de deurmat, helemaal top! Communicatie, verpakking, alles was prima geregeld. Nogmaals bedankt!

1 like

top!

Horloge overgenomen van Marcel, helemaal top!

1 like

Lord Matic overgenomen van Fookus, Ook hier: fijne communicatie, helder, snel, goed verpakt. Thanks!

1 like

Gisteren avond de Seiko SBDC001 opgehaald die ik heb overgenomen van Marcel.

Nadat ik een kop thee heb gedronken en heb gebabbeld over van alles en nog wat heeft Marcel zelfs nog even het horloge op maat gemaakt voor mijn pols.

Als ik in de toekomst bij elke horloge aankoop iemand zoals Marcel tref dan ben ik een gelukkig man :grin:

Marcel bedankt! @Fookus

1 like

veel plezier ermee!!

Ik heb de oceanus overgenomen van marcel, erg prettige communicatie en snelle afhandeling. Horloge was zoals beschreven en werd perfect verpakt thuisbezorgd.
gr, Dennis

1 like

Prima deal gesloten, snelle en nette afhandeling.

1 like