Forest

@Forest reageerde enkele weken geleden op mijn gezocht bericht voor een Rolex Explorer II 16570.
Hij had recent een van een mede-forumlid overgenomen en wou deze wel van de hand doen.

Communicatie via PM ging vlot, prijs overeengekomen. Plaats en tijd afgesproken voor persoonlijke ophaling.

Ik boekte dan ook mijn tickets voor een treinritje van 2.5u enkel van Gent naar Rotterdam.
De dag zelf, 21 april. Kreeg ik omstreek 01:00 's nachts een berichtje op Whatsapp dat de afspraak niet zou doorgaan aangezien hij op het werk aanwezig moest zijn door afwezigheid van een collega.

Zuur natuurlijk, €60 treintickets de vuilbak in. Maar uiteraard kan dit gebeuren.

‘We houden even contact voor een andere afspraak’ sloot @Forest mee af.

Sindsdien al een keer of 5 getracht Forest via Whatsapp te bereiken. Maar naast de gekende twee blauwe vinkjes als teken dat ze gelezen zijn geen woord terug gekregen.

Ik snap heus wel dat er veel belangrijkere dingen in het leven zijn dan een horlogetje te verkopen en heb helemaal geen probleem geduldig te zijn om op een horloge te wachten maar een korte verduidelijking over onze deal die welgeteld een second of 10 kost om in je telefoon te typen was welkom geweest.

MVG

3 likes

Fijn is dat !!!
Niet iets wat je zou verwachten van een forumlid :neutral_face:

Schijnt z’n gebruikelijke manier van zaken doen te zijn zie ik: Forest (TD)

Een ban lijkt me op z’n plaats voor zulke leden.

Nooit meer zaken doen met @Forest dus, heel simpel

2 likes

Vandaag mijn Chopard verkocht aan @Forest , dit bovenstaande was een samenval van omstandigheden en is nogal geëscaleerd. Een zeer goede ervaring met hem, komt afspraken na en handelt alles snel af. Daarnaast een prettig gesprek gehad met lekkere koffie, helemaal top! :+1:t2:

Voor mij dus wel een aanrader.

1 like