Ja…
Ja heb ik ook last van en lange laadtijden.
Net een heel topic over geweest incl reactie van de technisch beheerder. Er wordt aan gewerkt, de problemen zijn bekend.
Gelukkig kun je de laadtijden nu in stijl meten met je Daytona .
Hier weinig last overigens. Ik bezoek de site vanaf mijn smartphone, weet niet of dat sneller werkt dan vanaf een PC…
Ook hier er last van , maar zolang dit een gratis forum is waar ik heel veel plezier aan beleef hoor je mij niet klagen.
Wel goed voor je trustlevel!
Ah.
Een spuit 11 topic
Ok
Nou technische dienst. Het werkt nog niet lekker hoor :)
Mobiel lijkt iets beter dan via de pc
Yep hier ook en het lijkt met de dag erger te worden.
Bij mij juist andersom
Dat komt door die Chinese telefoon.
Serieus?
Ja…maar het probleem gaat geteckeld worden…
Deze opmerking zie ik regelmatig voorbij komen. Kan aan mij liggen, ben namelijk geen forum tijger, maar bij welk forum moet je betalen dan?
Het werkt gewoon @#! de laatste tijd.
Bij mij loopt alles lekker vlot en soepel. Afgezien van de ene keer per dag dat het forum een error melding geeft.
Nergens.
Je hebt alleen clubjesfora’s waar mensen via een sponsorsysteem geld kunnen bijdragen aan een forum om ?? (geen idee).
Kijk. Een forum als dit is hobby. Mensen die het opgestart hebben zien de members als hamsters die het rad rond laten draaien. Als er inkomsten nodig zouden zijn zou dit ook via reclame gegenereerd kunnen worden. Er wordt gekozen dat niet te doen dus het zal wel niet nodig zijn
Het is redelijk @# af en toe ja.
Maar ach terwijl het forum nadenkt , klik ik gewoon wat rond op 24chrono
Off topic.
Volgende keer een pb svp.