Forumlid Bowties

Onlangs een zeer soepele deal gemaakt met forumlid Bowties. Zeer prettige communicatie waardoor de deal zeer snel rond kwam. Betaling werd vlot geregeld. Kortom, met Bowties kun je uitstekend zaken doen. Ik kan hem dan ook van harte aanbevelen aan iedereen op het forum, en daarbuiten :wink:

:+1: :+1:

1 like

+1 voor @Bowties

Horloge verkocht via Thijs. Fijn, net en vlot contact.
Aan te bevelen!

1 like

Opnieuw een zeer soepele deal gemaakt met Thijs. Thijs is een horlogeliefhebber pur sang die, naast een zakelijke approach ook kwaliteit herkent en bereid is om daarvoor een faire prijs te betalen. Hierdoor ontstaat er iets als de gunfactor. Bowties is een echte aanwinst voor het forum en ik kan zaken doen met hem dan ook opnieuw van harte aanbevelen :+1:

Veel plezier met de OVM!

1 like

Vandaag een goed ingepakt pakketje van Bowties ontvangen. Snel een leuke deal kunnen maken, goede communicatie en snel verzonden. Goed geregeld!

1 like

Voor een mooie prijs iets over mogen nemen van Thijs.
Goed verpakt en snel verzonden, prima zaken mee te doen!

1 like

Met @Bowties een Horloge geruild! Goede deal en leuk gesprek! Tot de volgende keer!

1 like

Horloge verkocht aan Thijs.

Supersnelle en nette communicatie.
Nog snellere geldovermaking :slight_smile:

Toppertje! :+1:

1 like

Heeft een horloge van me overgenomen. Leuk, snel en goed contact, betaling en afhandeling. Zeer goed mee te dealen :+1:

1 like

Ik heb deze week een horloge van Thijs overgenomen. Was een vlotte en lekker duidelijke transactie. Alle reden om met een goed gevoel met hem ‘in zee’ te gaan!

1 like

Horlogefan, betrouwbaar, netjes in communicatie. Dat zijn de steekwoorden van vandaag voor Bowties. Hij heeft vandaag mijn Tudor overgenomen. Zeker een aanrader :+1: @Bowties

1 like

Prima contact, vlotte afwikkeling. Aan te bevelen!!

1 like

Goede ervaring met Bowties - snelle correcte afhandeling!

1 like

Wederom een prima deal met Thijs. Aardige vent, communiceert uitstekend, is stipt en houdt zich aan afspraken. Wederom aanbevolen.

1 like

Net een nieuwe aankoop gedaan van mijn eerste Seiko. De verkoop liep zeer soepel, en er was een goede communicatie. Ik vond het prettig om zaken te doen met Bowties. Ik raad u dan ook aan om gerust u aankopen te doen bij Bowties.

:ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan Thijs; precies zoals het op HF moet gaan!!
:+1::+1:

1 like

Leuke ruildeal gemaakt met Thijs. Netjes verzonden en horloge is helemaal top!

1 like

Gisteren een ruildeal gedaan met Thijs, zeer duidelijke en snelle communicatie…afgesproken en daar onder het genot van een kopje koffie gebabbeld over de hobby…ik sluit zeker niet uit dat we in de toekomst niet nogmaals een deal sluiten (zeker gezien de keuzes van Thijs). Dus een aanrader :+1:t2:

1 like

Vlotte deal gedaan met Thijs, snelle communicatie en alles zoals beschreven. Bedankt!

1 like

Hier ook een dikke duim voor Thijs voor een vlotte deal :+1:

Aanrader! :slight_smile:

1 like

Onverwacht een deal gedaan met @Bowties.
Prettig contact en snelle betaling.
wat mij betreft dus ook een dikke :+1:

1 like