Forumlid: GrandPuba: aanrader! 👍

Ben zeer tevreden over de koop die ik heb gesloten met GandPuba (Ed). Ik was een paar minuten te laat met reageren, omdat ik een veel te groot verhaal aan het typen was! :wink: Het horloge was eerst gereserveerd, maar toen bleek, dat het niet door ging, kreeg ik gelijk een pbtje en daarna ook nog eens een heel speciale aanbieding van hem. Omdat ik op dat moment eigenlijk met vakantie was, heeft Ed met mij meegedacht door het horloge te versturen op het moment dat ik onderweg naar huis was. Alles was keurig en schokvrij ingepakt en heb niets te klagen. Kortom een prima ervaring en zeer aan te raden!

3 likes

Ook ik ben zeer tevreden over de 2 horloges die ik gekocht heb bij GandPuba.
Goede communicatie. Prima ingepakt.
Horloges zijn zoals de beschrijving. Dus: nauwelijks gedragen is inderdaad nauwelijks gedragen. Zeer aan te raden.

Heel lang meende ik dat Edward GandPuba heette, maar inmiddels blijkbaar toch GrandPuba. Hoe het ook zij, ik heb eerder, zoals je kunt lezen een goede deal gemaakt met hem, en afgelopen weekend opnieuw. Betrouwbaar, redelijk, sympathiek, een échte WIS vriend. Op Edward kun je rekenen! :sunglasses: :+1:

1 like

In het echte leven gewoon Edward inderdaad!

1 like

TAG Heuer overgenomen van @GrandPuba. Een Aquaracer in absoluut perfecte conditie voor een hele mooie en eerlijke prijs. Goede en snelle communicatie. Prima deal :+1:. Kortom; aanrader.

1 like