Koos54

prima verkoper, zeer leuk email contact en perfect verzonden en ook nog een mooi klokje wat wil een mens nog meer.

Trouwens Koos of iemand van het forum die wel eens klokjes opstuurd waar halen jullie die mooie kleine doosjes.

Groetjes,

Lenno

ik denk bij de kleine doosje boer op de hoek.:#

Ook ik heb een zeer goede ervaring net achter de rug met Koos54.

Hij bood een nieuwe steinhart alligatorband aan geheel nieuw in de verpakking kost 85 euro en staat gewoon te koop op de steinhart site.

Koos vroeg 45 euro en ik ging accoord. Ik krijg het pakketje zaterdag middag binnen en maak het pakketje open en er komt uit de originele verpakking die door Gunter Steinhart naar Koos is opgestuurd een gewoon nieuwe lederen alligator band in een Cognac kleur te voorschijn, helemaal top, en voor bijna de helft van de prijs! Top Koos bedankt!!.:~

Geboren om te Golfen, gedwongen om te werken…

Van de week zaken gedaan met @koos54. Communicatie was helder en afhandeling correct. Bedankt!

Goed, snel en prijsvriendelijk een croco band met iwc type sluiting van Koos overgenomen. Netjes en secuur verpakt. Bedankt Koos! Aanrader!

Suède bandje van @koos54 overgenomen, transactie ging snel en netjes verpakt , mooi bandje!
Koos bedankt! :slight_smile:

Enkele bandjes overgenomen van Koos. Perfect volgens beschrijving @koos54 :+1:

Deze week een lederen horlogebandje van forumlid Koos @koos54 over genomen.

Prima transactie! Vriendelijk contact en razendsnel verzonden! :+1::slightly_smiling_face:

Gespje overgenomen van @koos54 soepele transactie en goed verpakt verzonden. Aanrader :+1:

Nog een bandje overgenomen van @koos54 en wederom een geslaagde transactie! :grinning:

1 like

Bandje gekocht van @koos54. Nette communicatie en snel opgestuurd. Prima.

Bandje aangeschaft. De communicatie verliep vlot en de afhandeling correct. Bandje nog mooier dan op de foto’s, toppie

Van @koos54 een Alpha Daytone Chrono Panda ( mechanisch ) overgenomen. Dit lid is een aanrader om zaken mee te doen.

Aan @koos54 een bandje verkocht, vlotte betaling en communicatie . Dank Koos !

Van Ron-W bandje overgenomen, topp en erg blij mee.

Breitling bandje gekocht van Koos54. Duurde even voor ik mij eraan herinnerde om dit te doen en tegelijk de tijd te hebben om het te schrijven, maar hierbij mijn ervaring.

Hoewel ik twijfelachtig was in of ik het geheel wilde of alleen de sluiting was Koos54 netjes en geduldig. Communicatie verliep geheel via het forum en de reacties waren vlot. Verzending verliep snel en zonder problemen.

De foto’s waren zeer waarheidsgetrouw wat echt wel heeft geholpen bij mijn besluit. Mijn horloge moest voor de tweede keer in een paar maanden dat ik het bezit terug naar het servicecenter ter reparatie. Dit bandje met de sluiting zat er toen op. Dus leuke bijkomstigheid is dat Breitling het bandje ook nog eens goed heeft gekeurd.

Kort samengevat: Prettig, betrouwbaar en snel zaken gedaan met Koos54.

Van Koos een prachtige Tissot Couturier overgenomen. Zeer betrouwbare verkoper. Vriendelijk gastvrij attent en erg gezellig. Koos bedankt ik ben er erg blij mee.