Een interessant verhaal over Fossil, een merk die niet direct in de belangstelling staat van de meeste horloge-adepten
Toch vond ik het verhaal lezenswaardig en verbaasde mij eigenlijke een beetje en gaf mij toch een iets ander idee over Fossil.
Heb trouwen al diverse keren gekeken naar dit model:
En getwijfeld: wel of niet doen?
Ik koop in Bataviastad vaak Nato + lederen bandjes van Fossil…even vragen naar de bakken onder de toonbank want in de vitrine ligt niks.
Erg goede kwaliteit en deze kosten normaal 18 tot 25 euro, hangt van het materiaal af. Vaak worden ze verkocht voor € 6,- tot € 10,-. De moeite waard!
Fossil? Niks mis mee, als iets goedkoop is, hoeft het niet slecht te zijn. Ik vind de “Decker” modellen best stoer, heb een stealth model gehad, maar heb 'm weggedaan, omdat ik 'm niet kon aflezen, donkere wijzers op een donkere wijzerplaat!
Interessant verhaal inderdaad, ik schat Fossil nu ook iets anders in.
Maar los daarvan, die Fossil Chronograph Wakefield CH2951 die je daar laat zien is best het overwegen waard, mooie klok!
+1
Ik zou hem alleen wel in het echie willen zien om de afleesbaarheid te testen. Witte wijzers tegen een witte ahtergrond lijkt niet optimaal voor m’n wat oudere ogen.
Waarschijnlijk wel , daaruit blijkt toch wel een beetje dat de omslag van mode merk naar horloge merk niet zo maar gemaakt is. In de fashion markt is groot behoorlijk populair.
Als je er niet krap door komt te zitten> kopen. Kun je je geen buil aan vallen.
Mocht je na enige tijd toch een andere willen, is zoiets goed te flipperen.