Foto challenge #2 poll

Haha idd. Had ik geen eens gezien.

Over smaak dient getwist te worden! Ik vind de geborstelde Oyster een waar kunststukje. Die borstelstreken zijn bijna magisch. Daarom vind ik de PCL’s op oa de GMT en de Daytona zo jammer.

De Explorer I is een schitterend horloge in al zijn eenvoud. Vind ik dan hè, je mag het betwisten :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:rofl: :+1:

Yup. Maar staal doet het vrijwel nooit voor me. Al helemaal niet puur geborsteld. Dan nog liever two tones of pcl’s, als het echt moet.

1 like

Er moét niets in deze hobby! Je voorlopig focussen op een Airman kan ook natuurlijk :wink::+1:

Ik sta al op 1. Niks meer aan doen.

5 likes

37… gewoon omdat ik dorst heb.

@blain neemt alvast een voorsprong met deze prachtige foto.
6fd0bfd75ba18e56bf331baac245f12a5e9b9e19_1_504x500

2 likes

Mijnes, de meeste likes de minste stemmen … :see_no_evil: geinâg. :wink:

1 like

Zo zie je maar weer wie je rug heeft als het erop aan komt.

2 likes

Best spannend. De foto met de meeste stemmen heeft er tot nu toe 10 gekregen maar er zijn 3 runner ups met allemaal 7 stemmen. Met nog een paar uur te gaan kan het dus nog alle kanten op.

Graag licht ik deze ondergewaardeerde Foto nr.33 even uit:
Kijk eens hoe mooi en scherp de paraplu reflecteert in de ‘druppel’ op het glas :slight_smile:
77e559eb3c78b7848fd57da7d480e8fe41ef420a_1_690x459
P.S. U mag uw stem nog wijzigen :grin:

4 likes

Zie nu pas wat het is :grin: Zeker een mooie foto.

voor steekpenningen neem even contact op per PB

Had ik opgemerkt, maar wilde geen slapende honden wakker maken.

Qua detail de mooiste foto die mee doet…
Maar helaas hebben we geen vakjury maar telefoonscherm gluurders die moeten stemmen.

Prachtig detail heb je vastgelegd , hulde.

Zal ik je even een tikkie sturen?

1 like

Voor de duidelijkheid, het is niet mijn foto hoor :wink:

Maar detail is ook niet alles. Technisch een mooie foto, maar ik zie eigenlijk de logica van een paraplu en een camera in de cyclops niet in. Als beeld werkt het voor mij dus niet. Het is voor mij een technisch trucje, geen goed beeld.

2 likes

Was ook niet helemaal bewust. Komt uit een serie macro’s van mijn LV. Zag het pas bij de nabewerking op het scherm deze “reflectie”. :wink:

Heb hem daarna maar uitgeprint en opgehangen. :sunglasses:

Hehe, … :joy: doen!

@blain en @Bertram gaan nek aan nek. De spanning is om te snijden :sweat_smile: nog een uurtje ongeveer voor de definitieve winnaar bekend is :sweat_smile:

De stemronde zit erop. Iedereen bedankt voor jullie deelname en het stemmen. Er zaten weer prachtige foto’s tussen.
Het was nog even spannend maar @blain mag zich winnaar noemen van de 2e HF foto challenge! Van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie :sweat_smile: :trophy:Dit wordt een onvergetelijke kerst voor jou.
Behalve de eeuwige roem mag je ook het onderwerp kiezen voor de volgende :camera_flash: challenge en het daarbij horende topic openen.
Geniet van je roem, probeer niet naast je schoenen te gaan lopen en succes met het organiseren van challenge #3

5 likes

Gelijk maar de nieuwe regel toevoegen @blain!

2 likes