Fotocompetitie: De organisatie: nieuw thema is live!

Ik zie dat sommige mensen toch niet recente foto’s hebben geplaatst
in het fotothema "reflex’
Foei :rage:

Eerst effe de regeltjes lezen als je mee doet :wink:

Ik word een beetje regelmoe, zijn het geen moderators dan zijn het wel de leden zelf’.
Ik ga wat aan zelfreflectie doen.:yum:

Hoho!! Nee regels doen we niet aan. Ik doe alles met polls en meerderheden. En wat ik niet kan handhaven gebeurd ook niet. Ik ga niet als een kleuterjuf de boel lopen controleren. Het zijn hooguit richtlijnen om de boel een beetje eerlijk te houden naar elkaar toe. Zodra ik politieagent moet spelen is dit initiatief gelijk klaar.

2 likes

In de poll is duidelijk gekozen voor recent werk, ja toch?
Maar ik zal niet op alle slakken zout leggen :wink:

De poll is nog niet gesloten. We hebben nog een week. En als ik tot de conclusie komt dat het geen doen is om iedereen te controleren dan doe ik het alsnog niet :wink:

1 like

ging hier om. :wink:

1 like

Weinig actief op het forum op het moment door andere beslommeringen. Maar de competitie gaat door. Gooien jullie alvast wat mogelijke thema’s in de groep voor de volgende ronde? Maak ik er morgen een poll van.

Ideeën: kroon van je horloge, je horloge op hout

Zijn er nog andere ideeën??

Dieren
Sport en spel
Ingezoomd
Wristshots

Huisdieren, lume, (eindelijk)herfst?

Mag ik straks heerlijk dictatoriaal er 3 uitkiezen voor de poll :grin:

3 likes

je kunt op een gegeven moment ook putten uit oudere onderwerpen die nog niet gekozen zijn hé,
anders blijven er maar weinig onderwerpen over straks

Ja op enig moment kan de poll er wel uit. Maar is ook een beetje een manier om er leven in te houden :wink:

  • Dieren
  • Herfst
  • Pocket Shot

0 stemmers

Er kan nog gestemd worden. Na het eten gooi ik de nieuwe topics online…

Ligt het trouwens aan mij of is de performance van het forum de laatste week alsmaar slechter en slechter aan het worden. Ik zit constant tegen draaiende cirkels en Nginx timeouts aan te kijken.

1 like

Ja is traag de laatste tijd.

Testify!

Herfst :nerd_face:

5 likes

Schitterend David!

1 like