Fotocompetitie: De organisatie: nieuw thema is live!

Hoe moet ik dit zien, dat is me niet echt duidelijk ?

Foto’s insturen op een dedicated emailadres en dan hang ik ze in een aparte post op mijn blog.

Daar kan niemand tussendoor kakelen :wink:

2 likes

Leuk idee, ga zeker beetje klooien als het een leuk thema is, maar ben wel een beetje huiverig in de jurering, oud lid met een kneiter van een klok tegen een nieuweling met een vostok…
Kan de foto nog zo mooi en artistiek zijn maar ik geloof niet dat de nieuweling gaat winnen op basis van likes dan.

Ja dan moet je een jury samenstellen.

Moet hier in een draadje toch ook mogelijk zijn, mits goede afspraken met de mods, gewoon alles verwijderen wat geen foto is…

1 like

We kunnen na de eerste rond evalueren. Opzet moet in eerste instantie makkelijk en toegankelijk zijn anders haken mensen af.

Ja dat zou ideaal zijn

1 like

Hmm oke, goed punt.(ik zorg wel voor een paar tieten op de achtergrond om de likes te halen :ok_hand:)

5 likes

Zodra er niet eerlijk gejureerd wordt ga ik persoonlijk even langs zodra ze niet thuis zijn.

2 likes

Ik vind het een prima idee, zal ook zeker meedoen.

We kunnen misschien beter een poll opzetten in plaats van het tellen van likes? Winnaar kiest het volgende thema?

Nog beter is om een moderator te vragen hem de foto per pb te ontvangen en de inzendingen in een topic te zetten waar niet op kan worden gereageerd.

Dat gaat niet gebeuren denk ik.

Leuk idee. Of we het leuk kunnen houden, is een tweede. Ben benieuwd.

Je hoeft niet verplicht mee te doen natuurlijk :grin:

1 like

Ohh, ik doe graag mee. Maar met de huidige strenge moderatie hoop ik dat het leuk blijft. c’est tous.

1 like

leuk idee!

Je kan je inzending toch sturen naar de persoon die de topic start (chow?).

Je kan dan de inzendingen per nummer in zijn openingspost plakken. Fotos enkel voorzien van nummers en niet van namen, om de objectiviteit te bewaren.

Zo kan men hierna stemmen door het voor hen meest favoriete fotonummer te noemen.

3 likes

Dat is wel slim.

Maar waar plaats ik ze dan? Want ik heb geen mod rechten om ze in een apart topic te plaatsen.

In theorie kun jij een topic starten, terwijl we afspreken dat jij alleen er foto’s in plaatst. Vergt wel discipline van de overige leden, er zullen er altijd zijn die het niet door hebben.

In dat geval kun je mensen gewoon vragen in dat topic te plaatsen maar de discussie elders te voeren. Komt op hetzelfde neer.