Fotocompetitie: De organisatie: nieuw thema is live!

Erg leuk initiatief. Wel grappig dat er geen enkele reactie van een modd tussen staat…

1 like

Waarom zouden ze? Is toch ook niet nodig? Iemand komt met een leuk initiatief waar op verder wordt gediscussieerd. Geen probleem lijkt me.

2 likes

Leuk idee ben benieuwd naar alle creativiteit

Erg leuk plan! :ok_hand:

Omdat niemand alle horloges kent. En omdat het leuk is iemand te zien scoren met beperkte middelen. En omdat je je soms afvraagt of een bepaald effect komt door een lange sluitertijd of door photoshop etc.
Je hoeft dan niet te gaan zoeken in de discussiedraad. Maar gewoon 1 regel, onderwerp en camera info.

Beetje als dit hier:
1922 Auto Redbug, with 0.58 hp electric motor, owned by Tom Oliver by A.G. Arao...

Bijkomend voordeel: Volgens mij bespreekt het ook makkelijker als je ipv praat over foto 59, foto 112 en foto 96 maar over foto 59 (Rolex met Zündapp), foto 112 (Casio met Rolls Royce).

1 like

Misschien is het ook leerzaam om te zien hoe mooie foto’ s zijn gemaakt.

Prima. Meerderheid beslist :wink:

Hier nog wat tips voor de echte liefhebbers, mij gaat het ver boven de pet!

http://www.photodrome.nl/forum/portal.php

Dat vind ik nou juist een minder geschikte site voor de beginner of liefhebber van fotografie.
Ik vind de meeste mensen op Photodrome een tikkie arrogant en neerbuigend,zeker als je als nieuwkomer binnen komt.

Ook vind ik dat de meeste foto’s daar te ‘‘bewerkt’’ zijn.
Het is op die site de gewoonte om je foto’s eerst flink door Lightroom te halen voordat je ze gaat tonen.

500px.com en Flickr.com
De enige inspiratie sites voor mij.

1 like

Yep…

Musicerende dame met koniatakleed boeken der wijsbegeerte staf van gerechtigheid en een Japonese Seiko :blush:

Zeker geen probleem. Ik vind het een leuk initiatief en wellicht vinden de modds dat ook. Na alle discussie van de afgelopen tijd is dit wel verfrissend. Zouden ze kunnen laten blijken…

Het zijn mama en papa niet.

1 like

Man man, wat wordt er op de letter gereageerd… Ik bedoel gewoon dat het een leuk initiatief is en dat de modds dat wellicht ook vinden. Niet meer en niet minder…

1 like

Rustig aan mensen. Ik begrijp dat het allemaal spannend is maar de wedstrijd gaat snel beginnen :grin:

2 likes

[quote=“RobertW, post:56, topic:83408, full:true”]
leuk idee!

Je kan dan de inzendingen per nummer in zijn openingspost plakken. Fotos enkel voorzien van nummers en niet van namen, om de objectiviteit te bewaren.

En toen kwam er een foto van een Aquanaut…

Je vlees brandt aan…:hamburger:

2 likes

T’is weer gelukt. Man of 35 voorzien van BBQ, salades en desert. Is echt mijn andere hobby :slight_smile:

3 likes

Knap hoor. :thumbsup:

1 like