From Japan 🇯🇵 with love ❤️

De SDGM is natuurlijk wel een stukje goedkoper (650 tegen 850 voor de SARX) dus dat kan ik wel volgen. De SARB033/035 is natuurlijk raar goedkoop dus die trekt het beeld ook al wat scheef.

Maar als je een sportieve dresser op staal zoekt met zwarte wijzerplaat (laten we dat gemakshalve de Aqua Terra stijl noemen) is er onder de 2000 piek (grens van Tag Heuer Carrera caliber 5) niet zo veel te kiezen en is de SARX wat mij betreft veel waar voor zijn geld.

2 likes

Mooi man…gefeliciteerd!
:+1:

De SARX speelt met het licht.

10 likes

Dat klopt @anon50762135EV, dat valt mij ook af en toe op, dat ie in bepaalde lichtsituaties veel bling bling geeft :sparkles:

2 likes

De SARX! Prachtig, prachtig. Die presage, ik weet het niet hoor. Ik vind die te ver buiten de beeldtaal van deze tijd zitten.

7 likes

Ik ben inmiddels zover dat ik weet dat deze categorie niet aan mij bestaat, maar wat is het mooi. Nu kan ik rustig naar de plaatjes kijken zonder de onrust te hebben om aan te schaffen. :slight_smile:

2 likes

Mooi gesproken meneer Wilde.

Prachtige klok die SARX!

1 like

Ide heb je ook de lederen band erbij? Benieuwd naar mn de vouwsluiting.
En zou jij hem ook betitelen als “baby GS”? Is hij om de pols ook echt in die richting? Hoe is de band, solid end links? Geen geratel? Is de bandaanzet mooi strak, ik kan dit niet heel erg goed zien.

Cheers

1 like

Nee die leren band heb ik niet. Deze SARX hoort op staal naar mijn smaak. Ik kan hem voor de gein wel even op leer mikken voor het idee. Ik ken overigens de vouwsluiting op de cocktail als weinig verfijnd en oncomfortabel.

2 likes

Had intussen wat extra zitten tikken, sorry, wil je nog eens kijken…

Ja dat is het.

2 likes

Ik zal wel even wat meer gedetailleerde foto’s maken straks. Met de Nikon in plaats van de iPhone :wink:

2 likes

Mijn beste,

Goed hoor!!
Een fraai duo horloge-plezier. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Mooi, mooi. :+1:

2 likes

You Sarxy MF! :clap:

4 likes

Hééééél knappe klokken :+1:

Maar waar zit eigenlijk het verschil tussen de SDGM003 en de SARX035 ??
(Seiko dressers zijn nog steeds een beetje een gat in mijn cultuur ;-))

SDGM heeft iets rondere vormen, oogt ietsje groter en heeft de sunburst wijzerplaat. Zwarte dop op de kroon. En is 200 piek goedkoper.

1 like

Voor mij zijn dat dus allemaal voordelen :wink:
Denk dat een SDGM er dus ooit nog wel eens zal komen … iemand soms ruilen met een Intra-Matic :smiling_imp:

1 like

Mooie horloges en foto’s. De SARX035 komt qua looks een beetje bij mijn SARX015 in de buurt, dus die zal er niet bijkomen in mijn horlogekist. Ik ben niet zo’n enorme flipper :wink: . Maar man, vind hem wel ontzettend mooi!
De SPB041J1 zou ik wel eens in het echt willen zien. Ben benieuwd hoe de wijzerplaat er in real life uit ziet.
Thanks for sharing en mooie foto’s!
Gr.wander

3 likes