Fugit

Leuke deal met Fugit, leuke overdracht, even bijpraten en vlotte afhandeling.

Zeker een aanrader (tu)

Het was even lastig af te spreken vanwege de vakantie periode, maar een probleemloze deal kunnen sluiten met Jan.
Top!

Jan heeft onlangs een horloge van mij gekocht. Na een korte periode van bod en tegenbod tot een soepele deal gekomen. Prettige, heldere communicatie en een snelle betaling.

Goed zaken doen met Jan! Aanrader (tu)

Prettige verkoop aan fugit.

Gr, HJR

@fugit is een man van zijn woord. Erg leuk kort gesprek bij de overdracht gehad. Kordaat. Top! Veel plezier met de MĂĽhle. :beers:

@fugit kocht een strap bij mij en we kwamen snel tot een voor beiden acceptabele prijs.
Klasse.
Gr Hans

Angenaame verkoop aan @fugit, niet veel woorden maar wel de juiste :wink: bedankt.

Gr,
SP

Prima band, prima koop

Snelle deal met @fugit op een parkeerterrein :slight_smile:, prima afspreken en goede waar. Man van zijn woord, ik doe graag weer zaken met Jan. :thumbsup:

Fugit heeft een horloge bij mij gekocht, snel contact, snel overgemaakt, niks te klagen van mijn kant dus.

@fugit heeft een bandje overgenomen. Hij heeft dit onmiddellijk betaald en er was een snelle communicatie. Kortom, een koper om nog zaken mee te doen. Dank.

oke deal, morgen heb ik evan wat meer tijd, sterkte thuis, ik heb het 5 maal meegemaakt en 16 keer bij onze kleinkinderen

Sorry, verkeerd gepost, maar wel gemeend

1 like

Bovenstaande posts slaan op een PB over mijn hoogzwangere vrouw. Leuk contact gehad met Jan, maar helaas hierdoor geen face2face contact mogelijk geweest.

Wel erg leuke deal gesloten! Jan, dank hiervoor en veel plezier ermee!

:+1: :+1: :+1:
Leuke deal gemaakt met Jan
Kort maar krachtige communicatie :slight_smile:
Super !
Bedankt @fugit
:+1: :+1: :+1:

goede deal, prettig contact.

prettige jonge vader, waarmaker van zijn woord

Vandaag echte “Snelwegdeal”: mijn Zeno bij Laplace aan de A28 verkocht aan @fugit.
Prima deal, alleen moest Jan ook Snel weer Weg… :slightly_smiling_face: Hebben elkaar dus helaas maar heel kort gesproken. Tot een andere keer Jan!

1 like

Prima ruilldeal met Jan. Prettige communicatie en vlot tot een onderweg afspraak gekomen.
Locatie met volgens Jan “de beste appeltaart” dus even bijpraten met koffie en gebak en weer onderweg.
Wat mij betreft een aanrader.

Perfecte deal met een echte vakman, kom je niet vaak tegen

1 like