Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Bedankt voor de verhelderende foto en uitleg. :slight_smile:

1 like

Hier de mijne als vb. Mā€™n pols is 16cm. Ik heb beste veel schakels moeten afhalen en daarna nog bij de gesp afstellen.

Horloge ligt vrij los omdat mā€™n pols tijdens werk vrij dik kan worden.

2 likes

Als ik dit zo zie, dan denk ik niet dat het geschikt is voor mij. Misschien eens een gelegenheid zoeken om te passenā€¦

3 schakels en de sluiting en hij past perfect :slight_smile:
Deze vind ik best wel gaaf maar heb dezelfde polsen als jij, paar mm groter en ook plat.
Zou hem wel is willen passen om te zien of het wat is dit model.

1 like

Volgens mij heb ik er 6 of 8 schakels uitgehaald :see_no_evil:
Ik zal vanavond eens kijken en een nieuw pols shotje maken.
Je bent welkom als het de moeite waard is vanwege de afstand. :+1:

2 likes

Ik gebruik alle schakels en heb de fijn-afstelling op het een na laatste gaatje :grimacing::sweat_smile:

Deze opmerking blijft mij dan ook altijd bij :joy:

2 likes

Als je in regio Amsterdam bentā€¦ Kop koffie en pasmomentje moet lukken. Op mijn 16,5/17 pols net te doen.

1 like

Bedankt voor het aanbod.

Hier wat fotoā€™s. De schakels liggen ergens, geen zin om te pakken. Het zullen er wel 8 zijn die ik er tussen uit heb gehaald :innocent:

Zo oogt die weer groot:

vanuit spiegelbeeld prima:

Vanaf de zijkant:

6 likes

Deze vind ik ook wel wat hebben!

Bron: https://www.ablogtowatch.com/casio-g-shock-gmw-b5000v-aged-ip-full-metal-watch/?ct=t(RSS_EMAIL_CAMPAIGN)

2 likes

Ja heb ik even omgehad om te passen. Heb hem niet gekocht omdat dit helemaal voelt als een krassen magneet.

Edit, volgens mij is dit een andere waar ik het over hebā€¦

Deze ?

:blush:

De zilver kleurige is idd een krassen magneet. De goud kleurige zal dat wel ook zijn.

Ja volgens mij wel

1 like

Helaas twee keer zo duur als een zilver of zwarte versie.

Op de gesp na (wat ik als echte deskdiver bij alle horloges heb) , vind ik het best meevallen. Nu ben ik ook niet iemand die zijn horloges onder een loep inspecteert :stuck_out_tongue:.

1 like

bij mijn gesp zit dacht het wel al wat deskdive krasjes, niet veel, maar snap niet hoe ze er komen :sweat_smile:
verder zeer content ermee :+1:

1 like

5 likes

@Lennyhu heeft deze. Die kan het best vertellen hoe krasbestendig hij is :wink:

Valt mij mee tot nu toe. Maar alle horloges op staal draag ik op het werk met lange mouwenā€¦ Scheelt deskdive sporen

1 like