G-shock only

Hij heeft mij alleen die met negative laten zien. Als je een vergelijkbare weet met positive display dan kan ik dat altijd voorstellen.

Heb zelf 1 met negative en ik vind dat niet hinderlijk :slight_smile:

1 like

Fijne kerst iedereen!

10 likes

Het is een mooie, geniet ervan. Zalige Kerst ! :christmas_tree:

1 like

ik ben nog steeds op zoek naar een andere band voor mijn Mudmaster, omdat ik de beige band (zie foto @riesbiem) niet zo mooi vind… Dealers zeggen dat ze me niet kunnen helpen. Iemand een idee?

Wat is het ref. nummer van deze G-shock?

Dit is de GW-5000

Hier word een en ander besproken over de verschillende square G-Shocks

1 like

Er zat wat vuil net tussen de randjes :grin:
Zo ziet de kast er dus uit.

3 likes

NA, Mag weer meedoen hier!

GW-M5610-LY (subtiel wat kleur)
Meteen een combi-bracelet op gezet (lekker bandje!)

4 likes

Een “ideaal vakantiehorloge”. Daar dacht iemand in Nieuw Zeeland op de camping net zo over. Horloge weg tijdens de vakantie waar ik hem voor gekocht had.

Da’s balen zeg :hushed: Verdorie

Nog tips waar ik een combi-bracelet kan halen? Ik heb een 5610-1ER, maar neem aan dat de hele 5XXX serie dezelfde afmetingen hebben?

Te koop bij tiktox.
https://www.tiktox.com/gw-6900bc-combi-bracelet-1691.html

Dankje! Ik zit net even te kijken … maar wat is het verschil met:

https://www.tiktox.com/casio-straps-and-spares/g-shock-straps/gw-m5600bc-combi-strap.html

Ik heb de GW-M5610-1ER. Enig idee? Toch andere afmeting?

Jammer genoeg veels te groot voor mij want de technologie die erin verwerkt zit is toch impressionant :pensive:

4 likes

@johngo waanzinnig knap model. Ik heb de laatste tijd teveel horloges gekocht, anders had ik u er zeker vanaf geholpen.

1 like

Begin de shocks toch wel te waarderen… Impuls aankoop op vakantie :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

2 likes

GW-S5600

7 likes

3 likes

Je hebt em !!
Ik heb hem destijds toch weer terug gedaan.Toch een tikkeltje te fors.
Maar wel geweldige techniek :heart_eyes:

Hoe bevalt hij ?