G-shock only

Heeft iemand tips of links om een Rangeman op Nato te zetten zonder adapters?

Via Ebay zijn er wel verschillende adapters te koop, maar ik verwacht dat zonder mooier isā€¦

Thanks

Dat hij niet helemaal goed ā€˜bij zijn paaseiā€™ is, hij is niet helemaal 100%ā€¦

Zo de tuin inā€¦

2 likes

Moet nog wat uit de verpakkingen halen, maar het begin van de verzameling is gemaakt :smiley:

(slechte foto met mn telefoonā€¦)

4 likes

Ziet er goed uit!!
:thumbsup:

1 like

Zoals een echte G-Shock hoort te zijn :wink:

1 like

Achteraf had die andere er ook nog makkelijk bij gepastā€¦ :slight_smile:

1 like

Ooow! Voor mij zoā€™n twee stuks ā€˜jofelsā€™ dan graagā€¦en je hoeft ze niet in te pakken, ik neem ze zo wel mee!!! :stuck_out_tongue::heart_eyes::stuck_out_tongue:

1 like

Voor mij ook graag een jofel, maar dan wel model ā€œcurvedā€, deze strijkplank mag in de kast :wink:

Vandaag deze om.

5 likes

Ik lees al een tijd mee, nog nooit ergens op gereageerd omdat ik geen Oris, Seiko, Rolex of anders bezit. Ik doe het alleen met G-Shock dus met dit topic moet ik me laten horen :slight_smile:.

Veel Gā€™s gehad en ook weer doorverkocht omdat het eigenlijk de spuigaten uitliep. Nu heb ik er 4 en erbij nog een ProTrek met G-Shock module, dus die telt ook een beetje mee. Zakelijk draag ik de G-Steels. Ja ik heb er 2, bijna dezelfde, 1 met stalen bracelet en 1 met de resin band. Daarnaast heb ik een GA-1100 die ik om heb in het weekend, zeg maar de vrije tijds-Shock. De beige GA-100 draag ik tijdens het mountainbiken, lekker licht en voel ik niet. De ProTrek op warme dagen in mijn vrije tijd of als ik de natuur in ga (gebeurt veel).




13 likes

okee, ik doe ook mee:

3 likes

Doe ik ook weer even mee. Gisteren BBQ en dan heb ik het liefst een horloge om die niet gelijk krast als je bezig bent met kolen, schalen opmaken en wat nog meerā€¦ Heb hem ook in het zwart maar daarvan is de batterij leeg en ik krijg de achterkant er niet lekker af. Die moet dus helaas even langs de juwelier :confused:

2 likes

Mijn enige G-shock

5 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Vandaag ga ik voor goud

2 likes

GA-1000FC 1AER

5 likes

Even voor de foto, ga een aantal displays weer verkopen ivm plekā€¦ (helaas)

7 likes

Deze laatst verkocht, maar heb ontzettend spijt. Zou graag weer een G-shock willen hebben.

2 likes