G-shock only

Nu alleen nog met een positief-display. :heart_eyes:

Heb zelf ook een G met negatief display, maar werkelijk nog nooit problemen gehad met aflezen oid. En ziet er ook nog eens mooier uit is mijn bescheiden mening…:+1:t2:

1 like

de NA voor het eerst om de pols!

11 likes

Mijn 3 piece collection, zou wel eens een verandering willen aanbrengen, maar het is niet de moment om te verkopen.

4 likes

Yes !!!
Gefeliciteerd !

Heel gaaf. En uiteraard, goede keus :wink: :slight_smile:

1 like

Iets erbij dan zeker, toch niets vervangen? Een mooie dresser misschien.

Geen idee eigenlijk.

Is dit een originele g-shock band? Ik heb de GA-2100 en zou dit wel willen proberen!

Dus wie weet welke band dit is en waar ik m kan bestellen?

1 like

Ik vind 3 stuks prima, maar ik zou inderdaad een (meer) gekleed horloge willen kopen.
De Seamaster er dan uit en een Grand Seiko er in.

Dank!

Ik heb de volledig gouden hier ook nog maar die gaat weer terug. Op dit moment moet ik er helaas één kiezen en die zwarte is gewoon heel mooi.

1 like

Check even het antwoord van @Erikje er onder! Want het sluit niet helemaal lekker aan blijkbaar.

(crosspost)
Vandaag een metalen MFG bezel+band (verweerd koper look) binnengekregen en direct even gemonteerd. Ziet er allemaal goed en degelijk uit moet ik zeggen.

4 likes

G-3110, een oudje… :slight_smile:

1 like

Deze naast de full metal square! Komt nog een jdm square bij één dezer dagen. Ben gek van G Shocks, altijd zo geweest, toch grappig naast allerlei luxere merken.

5 likes

Prima afleesbaar en mooie G-Shock.:joy:

6 likes

Pri-ma horloge.
Ik snap eigenlijk niet waarom ik al die andere horloges nog heb. :upside_down_face:

12 likes


Beater. De limited NL-Apache

3 likes

Ik heb de 5600 met de positieve display, goud en gele letters. Waar ik eerst dacht dat ik het goud het minste zou vinden vind ik dat juist wel mooi omdat het steeds verandert bij verschillende licht inval. De gele letters vond ik steeds lelijk en ik wilde de er af. Zoekend op internet vind je een topic uit de VS waar het met goo-off wordt gedaan. Dat spul kan je hier niet kopen. Iemand vertelde dat het met nagellak remover kan. Twee flesjes remover deden niets… In de removers die je koopt zitten verschillende oplosmiddelen, maar welke moet je hebben? Afbijtmiddel geprobeerd, niet doen: het lost de kunststof op. (Geprobeerd op een reserveschakel)
Toen viel mijn oog op Revell Paint Remover uit de modelbouw. Het ruikt als nagellak remover. Een beetje met een wattenstaaf in de letters laten lopen, half minuutje wachten en met een tandenstoker voorzichtig er uit krabbelen. Ik ben er blij mee!

Mijn vrouw heeft voorlopig genoeg remover! :laughing:


1 like

NA: B5600BC. Geweldige G-shock. Vooral de band is heel comfortabel. Metal bezel is nog onderweg.

1 like

Voor vandaag mijn gmw b5000 in t zonnetje gezet

6 likes