G-shock only

Gw serie zei ik toch :blush:

In zijn natuurlijke habitat! …:wink:

kan ik ook hier meespelen

2 likes

Nou hier issi dan, mijn bijdrage!!:hugs:

12 likes

Lekker minimalistisch.

Panda

3 likes

Ook ik kan me sinds vandaag hier begeven!

Een jaar geleden zou ik iemand uitlachen als iemand zou voorspellen dat ik een gshock zou aanschaffen en dragen. Mede door dit forum ben ik de gshock gw modellen vooral gaan waarderen.

Zodoende deze nieuw gekocht met de prachtige band😍 Durf het bijna niet aan te doen, zo smetteloos dat ie er nog uitziet…maar dat komt wel goed!!

13 likes

Inderdaad, prachtige band op een alleskunner. Veel plezier ermee!

1 like

1 like

Ik had vroeger G-Shock echt uitgelachen…Maar kan zeker van dit model nu de charme in zien. Welk model is dit en wat is die band? Is de band net zo comfortabel als de standaard banden?

1 like

Dat is er eentje uit de GW-5600 familie; ‘radio controlled en solar powered’.
De band is de ‘combi bracelet’. Die ccombineert kunststof met metaal en bestaat uit schakels. De standaard band is een kunststof…eh…strook…eh…waarom ben ik hieraan begonnen…
De combi is naar mijn mening veeel (bewust 3 e’s) comfortabeler.

Thanks…! Zit te zoeken maar…Zijn deze wel in Nederland te verkrijgen?

2 likes

Je hebt het over de combi-band neem ik aan, Matti?
Ik kon hem ook niet vinden. Wel bij TikTox.com voor £60 ex.verzenden ofzo.
Vrouwe Fortuna lachtte mij toe op Marktplaats: ik heb er daar eentje gekocht, zgan voor €30

60 pond is tikje overdreven…

Dat is de GW-5610bc
Alleen uit Japan te bestellen, maar wel rekening houden met ongeveer 30 procent erbovenop aan douanekosten

Volgens mij had @Wezel deze pas te koop staan hier op het forum…werd te weinig geboden terwijl hij niet al veel vroeg🖒…misschien een PB-tje?

1 like

Mag nog steeds weg. Prijs is scherp en vast.

1 like

2 likes